عمومی

خنثی‌سازی جنگ ترکیبی نیازمند تدبیر ترکیبی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمود عباس زاده در گفتگو با خبرنگار آنلاین اظهار داشت: در ماه های اخیر وقوع برخی حوادث و نارضایتی ها زنگ خطر را برای مسئولان به صدا درآورده است تا غفلت های گذشته را جبران و به تقویت حوزه های مختلف کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: در تحلیل این حوادث اخیر دو نظریه وجود دارد که اولی مربوط به وابستگی این اتفاقات به کشورهای خارجی است و توهم توطئه در بررسی ها و تحلیل های برخی افراد بیشتر به چشم می خورد.

نماینده مردم مشگین شهر در شورای اسلامی افزود: در تحلیل دوم بیشترین تاکید بر ناکارآمدی های داخلی است تا مشخص شود با خلأهای سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مواجه هستیم که حتی صدای برخی دلسوزان را نیز درآورده است.

عباس زاده مشگینی وی گفت: معتقدم نقد در هر دو نظریه گنجانده شده و باید ریشه یابی شود جستجو کردن در مرحله اول درد را بشناسیم و در مرحله بعد به دنبال درمان آن باشیم.

وی افزود: این اشتباه است که همه حوادث را به پای دشمن بیاندازیم زیرا همه قبول داریم که ذات دشمن شیطانی است و انتظاری جز دشمنی، توطئه، تحریم و جنگ از دشمنان نداریم، اسلامی است. انقلاب.”

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی شورای اسلامی کشور تصریح کرد: برخی کاستی ها در کشور به ضعف رهبری و سهل انگاری در عرصه های مختلف برمی گردد در حالی که انقلاب اسلامی ما انقلاب مردمی است و حضور مردم در صحنه های مختلف خون همیشه تازه آه تو به رگ های این کشور تزریق کرده است.

عباس زاده مشگینی وی پیشرفت‌های چهار دهه اخیر به‌ویژه در حوزه نظامی و فناوری‌های نوین را شگفت‌انگیز توصیف کرد و گفت: در برخی زمینه‌ها نمره قابل قبولی کسب نکردیم، بنابراین بهتر است صریح با مردم صحبت کنیم و تلاش کنیم که کاهش دهیم. این کاستی‌ها نشان‌دهنده مشکلات و کمبودهاست.»

وی افزود: باید بدانیم هر معترضی دردسرساز نیست بلکه دلسوز کشور است و در اصلاح امور باید پیشنهاد و انتقاد را بپذیریم.

نماینده مردم مشگین شهر در شورای اسلامی ریشه ضرورت است جستجو کردن وی به بیان مشکلات و ارائه راهکارهای مناسب پرداخت و تصریح کرد: بهتر است بدانیم جنگ ترکیبی دشمن نیازمند برنامه ریزی تلفیقی مسئولان است، بنابراین باید موانع و مشکلات را در عرصه های سیاسی، فرهنگی، اجتماعی، رسانه ای، امنیتی برطرف کنیم. و حوزه های اقتصادی

دکمه بازگشت به بالا