عمومی

لرستان فرصت آزمون و خطا ندارد/ نیازمند ایجاد اشتغال پایدار هستیم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام سید احمدرضا شاهرخی شامگاه چهارشنبه در شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی لرستان با تاکید بر اینکه در نقطه ای هستیم که فرصت تلاش و شکست نداریم و استان در شرایطی قرار دارد، اظهار داشت: در حال حاضر در استان لرستان به دلیل عدم موفقیت در این زمینه تلاش می کنیم. که مستلزم اشتغال پایدار است. : مردم انتظار دارند امسال و سال آینده تعداد قابل توجهی از افراد بیکار در بخش خصوصی و دولتی شروع به کار کنند.

وی گفت: ظرفیت در استان ما نیز ظرفیت خوبی است زیرا آنچه را که داریم نداریم سلام در ادامه بیان کردیم: از نظر منابع مادی و انسانی در استان و خارج از استان، سرمایه گذاران تمایل خود را برای سرمایه گذاری در لرستان اعلام کرده اند.

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: بستری ایجاد کنیم که این سرمایه گذاران در عرصه های مختلف استان نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه مهم این است که بتوانیم این سکوها را به عمل نزدیک کنیم، افزود: اگر این بسترها فراهم شود قطعاً به یاری خداوند اتفاقات خوبی در لرستان خواهد افتاد.

وی با تاکید بر اینکه در سال های اخیر نشست ها و همایش های مشابهی در لرستان برگزار شده است، گفت: باید کاستی های این جلسات را شناسایی کنیم تا دچار اشتباهات و مشکلات گذشته نشویم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه اطلاع از کمیته های تشکیل شده و مشورت با سرمایه گذاران از روز برگزاری همایش بسیار مهم است، تصریح کرد: قبل از برگزاری همایش نکات و رایزنی های لازم با سرمایه گذاران باید انجام دهند.

حجت الاسلام شاهرخی بر اعتماد و اطمینان لازم در این باره تاکید کرد بار وی گفت: در این راستا باید مزایای مالی لرستان و همچنین معافیت ها و مشوق های سرمایه گذار اعلام شود.

وی گفت: امیدواریم با این اقدامات از وضعیت فعلی به وضعیت مطلوب برسیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان با تاکید بر اینکه رفع عقب ماندگی لرستان مستلزم تحول در کنار جهش است، گفت: این تحول با جهش هایی همراه است که می تواند زیاد اشتغال انبوه بیکاران استان باعث ایجاد آسیب های اجتماعی مختلف می شود.

دکمه بازگشت به بالا