عمومی

حضرت علی (ع) شخصیتی فرامذهبی و فرادینی است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام سعید عسکری پنجشنبه شب در مراسم پر برکت میلاد با سعادت متقیان امیرالمومنین حضرت علی فرزند پسر روز ابیتالب و پدر در مرکز بزرگ اسلامی سنندج در مسجد حاج احمدبیگ این شهر برگزار شد ، وی گفت: بنیاد اسلام در ماه رجب و پیامبر اکرم تأسیس شد (ص) در این ماه پیشگویی شدند.

وی تولد حضرت علی را تبریک گفت.در باره) و روز پدر به برخی از خصوصیات اخلاقی آن حضرت اشاره کرد و افزود: علی (در باره) این نه تنها فراتر از دین نیست ، بلکه فراتر از دین نیز هست ، زیرا اگر فراتر از دین نبود ، دانشمندان و اندیشمندان یهودی و مسیحی مجذوب آن نمی شدند.

حجت الاسلام عسکری افزود: نهج البلاغه این منشور بالاتر از منشور حقوق بشر است که مدافعان حقوق بشر امروز ناعادلانه آن را نادیده می گیرند و در عمل بدترین رفتار با بشریت و مردم را دارند.

وی خاطرنشان کرد: اگر مسئولان و کارگزاران جمهوری اسلامی ، نامه حضرت علی (در باره) به فرماندار و فرماندار مالک اشتر آن را بخوانید و دنبال کنید. آرزوهای بسیاری از مردم برآورده خواهد شد.

وی افزود: از دیدگاه امام علی (ع) ، تنها راه نجات مسلمانان ، وحدت ، برادری و انسجام ، موضوعی است که خود آنها به طور جامع و کامل بر روی آن عمل کردند.

حضرت علی (ع) از ارکان دین مبین اسلام است و در میان همه مسلمانان از جایگاه ویژه ای برخوردار است

ماموستا اقبال بهمنی ، مدیر مرکز اسلامی سنندج نیز در این مراسم گفت: مردم استان کردستان همیشه پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت را دوست داشته اند (در باره) این در فرهنگ اسلامی آنها مهم است.

وی افزود: حضرت علی (در باره) پدر همه فرقه ها و شرع ها و همه فرقه های کردستان خود را راه خود می داند.

معلم بهمنی گفت: حضرت علی (در باره) یکی از اولین معتقدان به اسلام و پیامبر پیامبر اکرم این دین الهی است و 13 سال را در مکه گذراند معظمه آنها در همه صحنه ها در خدمت پیامبر خدا بودند و حتی لحظه ای پیامبر را ترک نمی کردند. برمی بودن.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اساسی ترین ارکان حکومت پیامبر اکرم اسلام علی (در باره) البته تعریف او به معنای انکار بقیه اصحاب نیست ، اما وی در ارتقا the حکومت اسلامی و اشاعه این دین انسان ساز در جهان از مقام والایی برخوردار بود. و.

معلم بهمنی افزود: اهل سنت و جماعت به ویژه پیروان امام شافعی ارادت خاصی دارند آه تو به خاندان پیامبر و حضرت علی (در باره) آنها آنقدر زیاد دارند که اگر ما در نماز بر آنها صلوات نفرستیم ، نماز ما باطل است.

وی گفت: بهترین کار در عصر تکنولوژی در انتشار زندگی نامه و روش به حضرت علی (در باره) و قدیمی ترین دین در فضای مجازی است ، بنابراین همه ما باید در این راستا تلاش کنیم و نسل جوان را با آداب و رسوم خود آشنا کنیم.

دکمه بازگشت به بالا