عمومی

حال بد دشت قزوین / اعتماد مردم قزوین آسیب دیده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، آیت الله عبدالکریم عابدینی چهارشنبه شب در جلسه اداری ریاست جمهوری که در اتاق جلسات دانشگاه امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: خداوند کار شما را آسان می کند و اعمال عالم را برای پذیرش حقایق ایمان آماده می کند.

وی با اشاره به اینکه گسترش و توسعه مقاومت اسلامی موجب نجات مستضعفان جهان می شود، افزود: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری قزوین گنجینه ارزشمندی است که بسیاری از اهل ایمان، سیاست را در دل خود جای داده است. ورزش، رزمندگان، مجاهدان و علما.»

این مسئول بیان کرد: دشت قزوین و کشاورزی از سرمایه های مهم استان قزوین است که متاسفانه به دلیل کم آبی مورد تهدید و تهدید قرار گرفته است، بنابراین اگر در این زمینه اقدامی صورت نگیرد، دشت قزوین که محل آرامش و آبادانی بوده است. ، پر از دشت خواهد شد. گرد و غبار ریز خواهد شد.

وی ادامه داد: دشت قزوین وضعیت خوبی ندارد و آب آن بیش از حد است بپاشید می توان گفت به دلیل این مشکلات، مناطق دشت قزوین، آب، کشاورزی و صنعت نیازمند توجه ویژه هستند.

این مقام مسئول بیان کرد: متاسفانه سرمایه مهمی مانند اعتماد مردم در استان قزوین به شدت آسیب دیده و در این بین دعواهایی به وجود آمده که اعتماد مردم را تضعیف کرده است و باید از ادامه این روند جلوگیری کرد. “

وی ادامه داد: امروز مردم با حضور شما امیدوار بودند و از شما انتظار دارند که برای کوتاه کردن تخلفات گام بردارید زیرا مردم این روزها شاهد تخلفات آشکار و خسته هستند. و.

این مسئول گفت: زمانی که شما در قوه قضائیه بودید از استان مطلع بودید اما بعد از اینکه از دستگاه قضایی فاصله گرفتید شاهد شرایط خوبی نبودیم.

وی ادامه داد: زمین خواری در استان قزوین زیاد است اما مهم ترین آن به ۱۳ دلیل توسط یک نفر به زمین خواری برمی گردد که این دلایل توسط مسئول مربوطه بین کارکنان توزیع شد و ویلاهای مجلل زیادی ساخته شد. در این دلایل در حالی که اتاق کشاورزی کشاورزان در حال تخریب بود. وقتی این اتفاقات در استان بیفتد، اعتماد مردم خدشه دار می شود.

این مقام مسئول بیان کرد: اسلام دارای فصل های مختلفی از جمله باب کرامت انسانی، عدالت و مهربانی است که فصل آن بسیار شلوغ است و در این راه است که مردم وارد اسلام و انقلاب می شوند در حالی که این فصل آسیب دیده است و از شما انتظار داریم اصلاح کنید. آی تی. ” ما این مشکل را داریم.

وی گفت: دانشگاه بین المللی محل مقاومت اسلامی است که قرار بود 24 هزار دانشجو در این دانشگاه تحصیل کنند که 16 هزار نفر از این دانشجویان غیرایرانی هستند و حدود یک سوم دانشجویان ایرانی از الگوهای منتخب مقاومت اسلامی این دانشگاه هستند. ” حضور دارند این سوال نیز نیازمند لطف و توجه شماست.

این مسئول در پایان با اشاره به آیه 16 سوره اسراء گفت: امید در کار شما مانند برکت است. شب القدر امیدواریم این اقدام با عدالت انجام شود.

دکمه بازگشت به بالا