عمومی

سفر مدیران به طارم حل مشکلات مردم را تسریع خواهد کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

در گفتگو با آنلاین ، استاندار قزوین نتایج سفر خود به طارم را تشریح کرد.

هدایت الله جمالی پور در این مورد بار وی اظهار داشت: همانطور که به مردم قول داده ایم به جای اینکه در دفتر و پشت میز زندگی کنیم باید به سراغ مردم برویم و با مسائل آشنا شویم و در جایی تصمیم بگیریم که سفر به طارم با سران استان انجام شود.

وی اظهار داشت: ما باید به همه نقاط استان سفر کنیم و آنچه را که مردم در ماه های اخیر به دلیل شیوع ویروس می گویند با دقت گوش کنیم. کرونا این سفرها محدود بود ، اما شما باید برنامه ریزی کنید مقدار کمی بیایید این سفرها را ادامه دهیم.

استاندار قزوین یادآور شد: سفر به طارم برای ما درسی است فرا گرفتن ما هم با رهبران دستگاههای اجرایی هم امکانات و هم محرومیت ها را دیده ایم و تصمیم گرفته ایم برای رفع آنها قدم برداریم.

وی افزود: بیشتر جاده های طارم خاکی است و بسیاری از مردم دسترسی به اینترنت ندارند و برخی از روستاها فاقد شبکه گازرسانی هستند و برخی روستاها نیز با مشکل آب آشامیدنی روبرو هستند که باید به سرعت مورد بررسی و رفع قرار گیرد.

جمالی پور اظهار داشت: با برگزاری جلسه شورای اداری شهرستان سردان مشکلاتی به وجود آمد ه ما جمعیت و رهبران محلی را مورد بررسی قرار دادیم و تصمیمات خوبی برای تأمین آب ، راه ، گاز و برق گرفته شد و ما می خواهیم اینترنت را فعال کنیم.

وی اظهار داشت: امروز مردم روستاها خواستار اینترنت هستند که این نشانگر رشد و به روزرسانی فرهنگی آنها است و این برای ما بسیار ارزشمند است و ما باید به این درخواست پاسخ دهیم زیرا فضای مجازی یک نیاز مهم است که با مجوز وزارت ارتباطات به توافق رسیده است. برای تهیه اینترنت ” اتفاق خواهد افتاد.

روش برگزاری جلسه شورای اداری مناسب بود

استاندار قزوین از شیوه جدید برگزاری جلسات شورای اداری استقبال کرد و گفت: این روش مدیریت می تواند در جلسات شورای اداری عملی باشد و تصمیم را تسریع کند. گرفتن هکتار کمک کنید ، و ما امیدواریم که این روش را در زمینه های دیگر عملی کنیم.

وی افزود: ما قول داده ایم که رهبران در دفاتر استان ها حضور نداشته باشند و لازم است به مناطق برویم و مسائل را از نزدیک لمس کنیم و تصمیم صحیحی بگیریم که این اتفاق در طارم افتاد و در 10 روز آینده سفر بعدی برای سایر قسمتها برگزار شود. ” بر اساس نیاز مردم تصمیم بگیرید.

جمالی پور اظهار داشت: دوره ما به دلیل تحریم ها ، محدودیت های مالی و بیماری محدود است. کرونا به چالش کشیده شده است ، اما ما قول می دهیم که منابع موجود در استان به صورت عادلانه و بر اساس نیازهای مردم توزیع شود.

استاندار قزوین گفت: در اعتبار ملی با کمک نمایندگان از این منابع مالی برای تسریع در رفع محرومیت ها استفاده خواهیم کرد.

دکمه بازگشت به بالا