استان ها

جوانگرایی و بومی‌سازیِ هدفمند در تیم بانوان مس کرمان

به گزارش خبرگزاری یومیر؛ باشگاه مس کرمان دو فصل قبل با سرمربیگری محمد کهندل با بازیکنان بومی و جوان در رشته های مختلف و در رده های سنی مختلف در این رقابت ها شرکت کرد.
این رویکرد باعث شد تیم های مختلف این باشگاه با موفقیت های چشمگیری روبرو شوند.
کهندل در این دو سال همواره بر استفاده از افراد ماهر بومی تاکید داشته و این رویه با پیروزی های بی نظیر و هفتگی همراه بوده است. او حالا در جدیدترین اقدام خود تیم فوتسال بانوان مس کرمان را با چهره ای پر از دختران جوان کرمانی راهی لیگ برتر فوتسال بانوان کرده است.
این تیم که از 7 مهرماه مسابقات خود را آغاز می کند، هم اکنون در مرحله آماده سازی قرار دارد.
سعیده ایرانمنش سرمربی تیم فوتسال بانوان من در خصوص وضعیت اخیر این تیم گفت: تیم ما در این فصل متشکل از استعدادهای کرمان با برنامه ریزی و حمایت دکتر محمد کهندل و تنها چهار بازیکن از این تیم. تیم دهه 70 و بقیه بازیکنان این تیم از افراد دهه هشتاد تشکیل شده است.
وی در ادامه می افزاید: این نشان دهنده اوج جوانی و اتکا به بازیکنان بومی در این تیم شایسته باشگاه مس کرمان است که حاصل تلاش آقای دکتر است. حمایت و اعتماد کهندل به بازیکنان و مربیان داخلی.

بر اساس این گزارش؛ حضور تیم فوتسال بانوان مس کرمان در بین تیم های فوتسال لیگ برتر بانوان کشور نشان می دهد که نبض فوتسال در بین دختران شایسته کرمان کاملا می تپد و باشگاه مس کرمان با ایجاد فضا برای این بازیکنان میدان آفرینی می کند. تا در فوتسال بانوان کشور بدرخشند و پیشرفت کنند. انجام داده اند.

46

دکمه بازگشت به بالا