عمومی

جهاد تبیین در برنامه‌های فرهنگی در اولویت قرار گیرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، حجت الاسلام تقی روحانی عصر چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی کشور با اشاره به اولویت تبیین جهاد در برنامه های فرهنگی، گفت: دشمن به دنبال از بین رفتن ایران است در این راه به هر نحوی به کشور آسیب وارد می کند تا بحران را به چالش بکشد و کند کند

وی ادامه داد: رویکرد تبیینی در جهاد باید هدف قرار دادن دشمن و تقویت ارزش ها باشد.

امام جمعه رودسر با اشاره به اینکه دشمن به دنبال ایجاد شبهه است، گفت: باید به این شبهه پاسخ دهیم و از طرفی ارزش ها تبیین شود.

حجت الاسلام روحانی بر لزوم توجه به سبک زندگی اسلامی تاکید کرد و افزود: تغییر گفتمان نسل جوان جامعه یکی از شگردهای امروز دشمنان است، بنابراین باید به سبک زندگی اسلامی توجه شود. و احترام به حریم خصوصی

امام جمعه رودسر بابیان اینکه بحث تبیین جهاد که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است، گفت: از مدارس شروع کنید و مدارس را جدی بگیرید. به مدارس برویم و روحانیون در مدارس حضور بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: دشمن به مدارس حمله کرده است و وظیفه همگان است که مدارس را در مقابل دشمن سنگربندی کنند.

نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام الهی و فرهنگی است

فرماندار رودسر نیز در این دیدار با بیان اینکه جهاد اول امید است گفت: باید برای ایجاد امید در جامعه به ویژه دانش آموزان برنامه داشته باشیم و بیشتر تلاش کنیم.

محمدرضا شهاب زاده اظهار داشت: یکی از نقاط قوت نظام ما تربیت روحانی است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در چالش خود ابرچالشی به نام ایران دارد، گفت: آمریکا می خواهد ایران را یا مهار کند یا نابود کند وگرنه ابرقدرتش از دست می رود.

فرماندار رودسر تصریح کرد: آمریکا برای نقاط قوت ما مانند معنویت، آموزش، برنامه ها کوچک انجام داده اند.

شهاب زاده گفت: نظام ما یک نظام الهی و فرهنگی است و خون های زیادی برای پایداری نظام ریخته شده است و هرگز نباید اجازه داد که خون پایمال شود، بلکه باید انقلاب را به نسل های آینده بشناساند.

دکمه بازگشت به بالا