اجتماعی

جهاد تبیین باید مردمی شود

یومیر/ گلستان رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بر لزوم رواج تبیین جهاد تاکید کرد و گفت: مردم باید در عرصه تبیین جهاد وارد شوند.

حجت الاسلام محمد قمی امشب در سلسله جلسات تبیین جهاد که در خان ببین برگزار شد، با بیان اینکه وظیفه تبلیغات اسلامی انجام کارهای نیک شناخته شده و تشویق مردم به امر خیر است، اظهار داشت: این وظیفه تبلیغی است که مردم را به خوبی معرفی می کنند. اگر حرکت نکنیم کشور آسیب زیادی می بیند.

وی جهاد تبیینی را امری مهم و ضروری خواند و افزود: آنچه امروز به عنوان یک ضرورت باید انجام شود جهاد تبیینی است که نمی توان از آن غفلت کرد. وقت آن است که افکار عمومی را در دست بگیریم.

رهبر سازمان تبلیغات اسلامی بر لزوم رواج جهاد تبیین تاکید کرد و یادآور شد: باید در شرایط امروزی که دشمنان هجوم می‌آورند و هجمه‌های آن‌ها از همه ظرافت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی برای جهاد تبیین و روشنگری استفاده کرد. تلاش برای سرخوردگی جوانان از کشور و مذهب دو چیز است: تلاش در جهت تبیین بسیار ضروریتر از گذشته است.

قمی با بیان اینکه مردم باید وارد عرصه تبیین جهاد شوند زیرا بیشترین تأثیر را از یکدیگر دارند، خاطرنشان کرد: عمیق ترین، مهم ترین و اساسی ترین جهاد ایجاد امید است.

وی با اشاره به اینکه امروز کشور ما درگیر جنگ رسانه ای است، تاکید کرد: همه علما، روحانیون، متنفذین، مسئولان و… باید در مسیر جهاد تبیینی تلاش کنند و در این مسیر روحانیت باید در خط مقدم جبهه گام بردارند. تبیین جهاد
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا