عمومی

برنامه اولویت‌های فرهنگی لرستان در دولت سیزدهم تدوین می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، منصور احمدی در نشست با اولویت های فرهنگی لرستان در دولت سیزدهم اظهار داشت: این یکی از اهدافی است که با جدیت دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: در این راستا باید از بدنه کارشناسی این اداره کل بیش از پیش استفاده شود و به دنبال تفویض اختیارات بیشتر در حوزه های مختلف به کارشناسان هستیم.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان تصریح کرد: همه حوزه ها و محورها را به موازات هم ارتقا می دهیم و به گونه ای عمل می کنیم که ظرفیت نیروی انسانی و اعتبارات این اداره کل به طور کامل باشد. در راستای ارتقا و تعالی، اهداف و سیاست‌های فرهنگی.» دولت سیزدهم تعیین شود.

احمدی در بخشی دیگر از سخنان خود با تاکید بر اینکه ابتکارات موفق گذشته را دنبال خواهیم کرد، خاطرنشان کرد: با توجه به تجربیات و دانش گذشته و همچنین نتایج این جلسات، برنامه ای مدون و ساختارمند با محوریت فعالیت ها طراحی خواهیم کرد. ” مدیریت فرهنگی، هنری، رسانه ای و قرآنی در سه دوره کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت خواهد بود و علاوه بر آن اقدامات مثبت و موثر گذشته را نیز دنبال خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش، این جلسه، پیشنهادها، راهکارها و برنامه‌هایی در حوزه فرهنگی ارائه شد، پس از بررسی و تشریح، در قالب 10 شاخص کلی گردآوری شد.

دکمه بازگشت به بالا