بین الملل

جلسه هم‌اندیشی باشگاه‌های پژوهشگران جوان و نخبگان مراکز استان‌ها، واحد‌های ویژه و منتخب

صبح امروز برگزار شد؛

صبح امروز نشست مشترک پژوهشگران جوان و کانون های نخبگان مراکز استان ها، واحدهای ویژه و منتخب برگزار شد.

به گزارش گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، نشست روسای باشگاه دانشمندان جوان و نخبگان در مراکز استان ها، واحدهای ویژه و منتخب با حضور رئیس باشگاه دانشمندان و نخبگان جوان. ، معاونین و مدیران ستادی باشگاه و بیش از 45 نفر از روسای کانون کانون های استان ها. واحدهای ویژه و منتخب برگزار شد.

در ابتدای این نشست حامد حسن پور رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان به تشریح برنامه های باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان پرداخت و اظهار داشت: برنامه های باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در سال جاری در راستای ماموریت های انجام شده است. در سند تحول و تعالی دانشگاه به باشگاه محول شده است و جلسات کارشناسی متعددی در خصوص تعیین برنامه های باشگاه در سال جاری برگزار شده است.

حسن پور در خصوص تدوین الگوی تحقیقات شبکه ای گفت: بحث توسعه شبکه نخبگان و پژوهشگران از اولویت های باشگاه پژوهشگران و نخبگان جوان است و گفت: تاکنون به درستی در زمینه شناسایی، اقدام نکرده ایم. شبکه و حمایت از نخبگان.”

وی ادامه داد: راه حل صحیح برای رفع شکایات ناشی از نبود نگاه سیستمی در کار، داشتن روحیه جهادی و کنار آمدن با همه سختی ها و اختلاف نظرها و جلوگیری از به تعویق افتادن کار است.

حسن پور بیان کرد: لازم است روسای باشگاه های مراکز استان ها، واحدهای ویژه و منتخب، افراد مستعدی را که شرایط عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان و نخبه را ندارند، شناسایی و معرفی کنند. توانایی رشد و شکوفایی را دارد زیرا هر یک از این افراد در سراسر ایران، نخبگان کشور را تشکیل می دهند و فعالیت های باشگاه و کشور را ارتقا می دهند.

وی ضمن اشاره به اینکه امسال باید بر اساس برنامه کاری حرکت کنیم و با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در سند توسعه باشگاه و درصد پیشرفت برنامه ها، بودجه به تصویب برسد، گفت: برنامه های باشگاه را مدون و اجرا کنیم. به منظور دستیابی به هدف سند تحول و تعالی دانشگاه از دیگر سیاست های باشگاه است.

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: سومین سیاست باشگاه، شفافیت لازم در کار است.

وی گفت: شفافیت بیشتر در کار نیازمند پاسخگویی ماست.

بحث روانی سیستم ها و تغییر قوانین موجود باشگاه از دیگر موضوعاتی بود که حسن پور در این جلسه به آن اشاره کرد.

عضو هیات علمی شمال تهران افزود: پیگیری کیفیت اجرای برنامه ها با جدیت در ستاد باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان پیگیری می شود و در صورت لزوم شخصا برای پیشبرد امور وارد عمل می شوم. به سرعت.

حسن پور ضمن اشاره به اینکه جهت نوآوری باید به سمت حل مسئله باشد، به روسای باشگاه های مراکز استان ها تاکید کرد که دوره های تفکر طراحی، تفکر خلاق، فنون حل مسئله و موضوعات مرتبط را در واحد برگزار و برنامه ریزی کنند. باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان در رویداد عصرامید 2 حضور فعال دارد و در این راستا تا پایان آبان ماه سال جاری حداقل 100 طرح پژوهشی دانشجویی به تصویب می رسد و نگاه ویژه ای به محصول خواهد داشت. خروجی محور این پروژه ها

به گزارش آنا، در این نشست دو روزه موضوعاتی همچون شبکه سازی و استفاده از ظرفیت شبکه سازی اعضای هیات علمی، نخبگان، پژوهشگران، فارغ التحصیلان دانشگاهی و کارشناسان جامعه، برگزاری مسابقات، المپیادها و رویدادهای علمی ویژه دانشجویان و دانشجویان، حمایت و ارائه تسهیلات خواهد شد. . فعالیت های هم افزایی اجتماعی تخصصی و ارتقای نشاط علمی، توانمندسازی، نشر علم و توسعه مدیریت دانش، ارتقای کیفیت پاسخگویی و تقویت هویت بصری برند باشگاه پژوهشگران جوان و نخبه توسط هیئت مدیره این باشگاه ارائه می شود. ستاد مرکزی باشگاه و همفکری در خصوص برنامه‌ها، مسائل و چالش‌ها و ارائه راهکارهای پیشنهادی، با حضور روسای باشگاه معراکار در استان‌ها، واحدهای ویژه و منتخب برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا