استان ها

تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از شاهرود ، مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر کشوری ، استانی و شعبه در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود تقریباً از طریق سیستم دان و به صورت حضوری با حضور تعدادی از پژوهشگران برتر ، رئیس جمهور و اعضای هیئت مدیره در دانشگاه برگزار شد. .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود شهادت بانوی دو جهان (ص) و بزرگداشت 9 و 40 سالگی دانشمند فخری زاده و سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. وی با یادآوری این مطالعه خاطرنشان کرد: “اگرچه تحریم ها دلیل همه مشکلات نیستند. اما این فشار در تأمین نیازهای تحقیقاتی دانشگاه بی تأثیر نیست.

سید احمد ابوالقاسمی فر با بیان اینکه در برخی مناطق جزو پنج کشور برتر جهان هستیم ، گفت: با تلاش محققان کشورمان توانسته ایم به جایگاه شانزدهم جهان برسیم و با وجود همه تحریم ها ، محققان کشورمان توانسته اند برای رسیدن به موفقیت چشمگیر. ” .

وی افزود: تلاش برای حرکت به سمت تحریم ها و دستیابی به موفقیت های بزرگ شاهکاری است که دانشمندان ما به آن دست یافته اند و دشمنان از آن می ترسند و نمونه بارز این ترس ، شهادت “دکتر” است. محسن فخری زاده “، دانشمند هسته ای و سردار حاج قاسم سلیمانی.” .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با بیان اینکه عبارت “رمان” در قرآن اشاره به خدا دارد ، تأکید کرد: “عبارت بدیع و جدیدی برای غیر خدا به کار رفته است. انسان قدرت کشف و کشف با کنجکاوی را دارد. ، آنچه خدا آفریده است. ” این کار را تحقیق می نامند و این همان چیزی است که خداوند از انسان خواسته است.

محدودیت ها از تکمیل به موقع تحقیقات جلوگیری کرده است

محقق منتخب استان سمنان با توجه به اهمیت کار تحقیقاتی برای اساتید دانشگاه خاطرنشان کرد: کار یک محقق باید عملی باشد و اکنون ساعت ها را در آزمایشگاه می گذرانیم تا به نتایج تحقیق برسیم. متأسفانه ، امکانات محدود در کشور ما باعث شده است که بسیاری از محققان به موقع به نتیجه نرسند و بخشی از روند تحقیق آسیب دیده یا بیش از حد طولانی باشد.

بهروز یحیایی با بیان اینکه کمبودها به یک موجود خاص برنمی گردد ، تأکید کرد: همه دانشگاه ها مشکلات زیادی در تحقیقات دارند و حتی دانشگاه های دولتی نیز تحت تأثیر این امر قرار گرفته اند ، قیمت ها در هنگام شیوع تاج افزایش یافته است. اما امیدواریم با رفع موانع تحقیق ، آینده بهتری در تحقیقات داشته باشیم.

وی با بیان اینکه در پشت هر مرد موفق و هر محقق یک زن موفق وجود دارد ، خاطرنشان کرد: اگر فردی بعد از کمک و توجه خداوند بخواهد موفق شود ، باید همکاری و کمک همسر و خانواده اش را داشته باشد ، زیرا ممکن است محقق ساعتها وقت بگذارد کار تحقیقاتی بدون فدا کردن خانواده و همسر نمی تواند در آرامش به کار خود ادامه دهد.

در این مراسم که در اتاق جلسات دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار شد ، تعدادی از محققان در مورد مشکلات و موانع تحقیق در دانشگاه های کشور و اهمیت حمایت خانواده و همسر در تحقیقات صحبت کردند.

در پایان این مراسم ، مرتضی خوشوقت علی آبادی به عنوان بهترین محقق استان در سال 1399 انتخاب شد و در فهرست 2٪ پژوهشگران برتر جهان تا سال 2020 قرار گرفت ، بهروز یحیایی به عنوان بهترین محقق استان در سال 1399 ، احسان زاهدی انتخاب شد در سال 1399 به عنوان بهترین محقق در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود ، سحر رضا ، سحر رضا به عنوان محقق برگزیده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در سال 1399 انتخاب شد ، جایی که مجید محمد حسینی در لیست 2٪ محققان برتر جهان قرار گرفت در سال 2020 و ارتقا to به درجه علمی کامل در سال 2009 ، صاحبعلی منافی ارتقا به درجه علمی کامل در سال 2009 ، انتخاب محمدرضا عبدولی محقق در سال 1399 ، حسین قربانیان ، پژوهشگر منتخب در سال 1399 ، سعید رضا امامیان ، پژوهشگر برگزیده در سال 1399 ، پرستو پور -علی ، دانشمند منتخب در سال 1399 ، با اهدا pla لوح و هدایا مورد تقدیر قرار گرفت.

پایان اطلاع رسانی / 4117/4062 /

دکمه بازگشت به بالا