فرهنگ و هنر

نامه اعتراض‌آمیز باشگاه فولاد خوزستان به مدیر شبکه سه

یومیر / خوزستان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان در نامه ای به مدیر شبکه سه سیما از برنامه شب گذشته “فوتبال برتر” گلایه کرد.

به گزارش یومیر ، در متن نامه حمیدرضا گرشاسبی ، مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان آمده است:

«جناب آقای فروغی

رئیس جمهور محترم تلویزیون جمهوری اسلامی ایران

با سلام و آرزوی قبول غم سید و سالار شهیدان

با احترام یادآور می شود که باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان که توسط همه کارشناسان و نخبگان فوتبال به عنوان یکی از حرفه ای ترین و سازنده ترین باشگاه های کشور شناخته شده است ، متأسفانه حذف شده و پنجره نقل و انتقالات مسدود شده است. همچنین استخدام بازیکنان جدید ممنوع است.

در شرایطی که این باشگاه با مشکل محرومیت دست و پنجه نرم می کند ، متأسفانه در برنامه برتر فوتبال مورخ دوشنبه 8/6/1400 ، مدیرعامل و سرمربی سابق را به عنوان وقت آزاد و کافی به مهمانان برنامه دعوت کرد ، که ادامه یافت با محتوای جعلی آنها چوب فولاد را تخریب کردند و خودشان ، که باعث شد باشگاه از حقوق خود محروم شود ، به عنوان وکیل مدافع عمل کرد و به جای ایجاد اذهان عمومی ، فرار کرد. افراد فوق از این موضوع مطلع نبودند و در طول برنامه هواداران باشگاه مردمی فولاد خوزستان را تخریب و تحریک کردند.

جناب آقای فروغی ، از جنابعالی انتظار می رود یکبار این برنامه را مشاهده کنید تا عمق روابط را مشاهده کنید ، با توجه به اینکه شما بارها اعلام کرده اید که سیاست اشتغال شما بر اساس انصاف و صداقت است. به عنوان مثال ، رسانه ملی اعلام می کند که پنجره نقل و انتقالات باشگاه باز است و سران باشگاه دروغ می گویند در حالی که خدا حضور دارد و اقدامات ما را تماشا می کند. همزمان با این برنامه ، آنها در نامه ای از دادگاه CAS اعلام کردند که پاسخ به پرونده به مدت 10 روز دیگر به تأخیر افتاده است. (پیوست)

جناب آقای فروغی ، انتظار نمی رود که جنابعالی اجازه نابودی باشگاه های سازنده با جهت گیری هماهنگ در رسانه ملی را بدهد.

هواداران و سرپرستان باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد و استان خوزستان شکایت خود را از مقام معظم رهبری اعلام می کنند.

در شرایطی که رئیس جمهور محترم و کابینه در تلاشند بخشی از جنایات انجام شده علیه استان خوزستان را جبران کنند ، انتظار نمی رفت که رسانه ملی و بهترین برنامه فوتبالی به طور ناعادلانه و یک طرفه باشگاه سازنده و مردمی را از بین ببرد. فولاد خوزستان.

به امید جلوگیری از تکرار این حوادث باورنکردنی.

با تشکر
حمیدرضا گرشاسبی “

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا