اقتصادی

به دنبال راه‌اندازی خانه فولاد در خوزستان هستیم

یومیر/ خوزستان معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: با توجه به اینکه شرکت های فولادی مختلفی در خوزستان وجود دارد به دنبال ایجاد خانه فولاد هستیم تا مشکلات و مشکلات این حوزه با حمایت از این امر پیگیری و رفع شود. خانه.”

آقارضا فتوحی در پایان این نشست در ستاد تسهیل تولید و رفع موانع که امروز (4 دی ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید پیگیری شود، برنامه ریزی هاست. و پروژه های شما تایید و اجرا شده و اکنون به دلایل مختلف متوقف یا بسته شده است.

به گزارش یومیر، وی افزود: با توجه به اینکه امسال سال تولید، حمایت و برچیده شدن است، به دنبال رفع موانع این پروژه ها و شرکت های تولیدی هستیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: بیشتر مشکلات این پروژه ها و شرکت ها مالی است و در این راستا شرکت ها، کارگروه های مختلف، استاندار و افراد مرتبط با جلسه در این جلسه حضور خواهند داشت.

فتوحی ادامه داد: بر اساس نظرات فنی و کارشناسی، موارد به منظور ایجاد رونق برای طرح های مذکور و پایدار ماندن اشتغال در آنها تصویب می شود.

وی گفت: ما وظیفه داریم بر اساس این ستاد و با توجه به اهمیت موضوع، بتوانیم موانع را از سر راه تولیدکنندگان و نهادهایی که به دنبال کارآمدی بیشتر در آینده هستند، برداریم و رونق تولید در این زمینه داشته باشیم. استان. “

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان بیان کرد: امروز مشکلات 5 شرکت و پروژه در بخش های مختلف اعم از فرهنگی، ورزشی، فولاد، بسته بندی، الکل سازی و صنایع تبدیلی بررسی شد و توانستیم اطلاعاتی را در مورد آن ارائه کنیم. این پروژه ها و شرکت ها تایید می کنند.

فتوحی با اشاره به خانه فولاد گفت: موضوعی که برای ما ضروری و مهم است این است که اصناف، تولیدات و اقشار مختلف هر کدام یک انجمن تخصصی یا خانه ای مانند خانه مطبوعات دارند.

وی افزود: با توجه به اینکه شرکت های فولادی مختلفی در خوزستان وجود دارد، به دنبال راه اندازی خانه فولاد هستیم تا مشکلات و مسائل این حوزه با حمایت های این خانه پیگیری و حل شود و اتفاقات بیش از پیش رخ دهد. رونق تولید فولاد در استان.» بیایید و ما می توانیم کارها را به روش فنی و تخصصی تر انجام دهیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا