ورزشی

جذب بازیکنان با نظر قربان بردیف/ تراکتور اهداف بزرگی دارد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، محمدرضا زنوزی مطلق امشب در مراسم معارفه قربان بردیف خطاب به اعضای تیم تراکتورسازی اظهار داشت: به اعضا کارکنان فنی و از بازیکنان جدید استقبال کنیم. تراکتور یکی از باشگاه های بزرگ و متعصب ایران و آسیا

او ادامه داد: مطابق با طبق سوابق آقای بردیف در فوتبال اروپا و روسیه قبول پیشنهاد همکاری تراکتور برای ما افتخار است. خوشبختانه مطابق با با تشکر از سالها دوستی با من و زحمات آقای. خطیر و سهرابی آقای بردیف اومد سمت تراکتور و خدا خواهد کرد ما از خدمات آنها برای سالهای طولانی استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: نتایج تیم ها با هدایت آقای … بردیف برای همه روشن است و دلیلی برای تمجید از ما وجود ندارد. شکست بایرن مونیخ و بارسلونا اتفاق کوچکی نبود و این موفقیت ها از دست رفته است بزرگواری پسندیدن بردیف از آقای بردیف و همکارانش پیشنهاد تراکتور را بپذیرند.

زنوری خطاب به بردیف، گفت: تراکتور تیم بزرگی است و هواداران از شما انتظار زیادی دارند. ما می دانیم که شما مرد بزرگی هستید و شغل خوبی دارید مردان بزرگ انجام می دهند.

وی ادامه داد: از همه اعضای باشگاه می خواهم برای رسیدن به هدف بزرگ تراکتورسازی که قهرمانی در لیگ برتر است، همدل و متحد باشند. امکانش وجود دارد.

مالک باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه خبر خوبی برای هواداران دارم، گفت: آقای بردیف همه بازیکنان داخلی و خارجی را خودش انتخاب می کند و به او قول دادم هر بازیکنی را که بخواهند و اگر خود بازیکن بخواهد جذب می کنیم. مذاکره با سه بازیکن خارجی به عنوان آقای بردیف انجام می شود و تا چند روز آینده تکمیل می شود، بازیکن خارجی دیگری نیز در مرحله انتخابی است.

وی با بیان اینکه در زمان اردو بازیکنان جدیدی به تیم اضافه خواهند شد، گفت: مذاکرات با بازیکنان داخلی بیشتری در حال انجام است. خدا خواهد کرد رسیدن به توافق و رسیدن به موفقیت در سال جاری.

زنوزی گفت تراکتورسازی پس از قهرمانی در جام حذفی به دلایلی به کما رفت. .

وی تاکید کرد که آقای بردیف او انسانی شگفت انگیز است، توضیح داد: روز به روز به این نتیجه می رسم که هنوز شخصیت بزرگ او را به طور کامل درک نکرده ام. شخصیت بزرگی از لحاظ روحی و شخصیتی وارد فوتبال ایران شده که اولویت اولش موفقیت تیم است.

مالک باشگاه تراکتورسازی ادامه داد: امیدوارم همه به اهداف خود برسیم و باعث خوشحالی هواداران شویم. خواستن توانستن است و در زندگی شخصی به هر آنچه از خدا خواسته ام رسیده ام. اما نباید فراموش کرد که برای رسیدن به اهداف، تلاش لازم است.

وی در پایان تاکید کرد: آقای بردیف آنها ترکمن هستند و اصالتا ترک دارند، امیدوارم ترکها را به هدفشان که قهرمانی است برسانند.

دکمه بازگشت به بالا