عمومی

خواستم دست جیمی جامپ را ماچ کنم / از بازیکنانم ناراضی هستم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، جواد نکونام جمعه شب در نشست خبری پس از پیروزی مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: قبل از اینکه درباره بازی صحبت کنم، می خواهم درباره هوادارانمان صحبت کنم. خوشحالم که حضور آنها نقطه قوت ما بود. هواداران امروز پیروز شدند چون باعث شدند ما بازی را 3-2 ببریم. همانطور که گفتم تا دقیقه 100 به حمایت شما نیاز داریم تا بتوانیم به موفقیت برسیم. برد را به آنها تقدیم می کنم، هرچند بچه ها زحمت کشیدند، اما پیروزی برای هواداران است، چون اگر آنها نبودند، کارمان گره می خورد. بازی سخت و نفس گیر بود و حضور آنها انرژی مضاعفی می داد و تشویق آنها انرژی بیشتری به بچه ها می داد.

وی افزود: می دانستیم تراکتور تیمی است که میانگین قد بالایی دارد. ما همه برنامه هایمان را انجام می دهیم اوت فوتبال دستی و ضربات آزاد باید طوری باشد که از اتاق بیرون بیاوریم و ضربه بزنیم. برنامه داشتیم اوت به صورت دستی و دو روزه پایان ما روی کسب موفقیت تمرکز کردیم و خوشحالم که توانستیم دو گل به ثمر برسانیم. از سوی دیگر تیراندازی کردن و ضربه آزاد تیم حریف جواب داد چون با حضور شماره 16 آنها (آلوز) می دانستیم که خطرناک هستند. ما خیلی تمرین کردیم و می دانستیم که اشتباه نکنیم، اما در همان لحظه که این کار را انجام دادیم تمرکزمان را از دست دادیم.

وی ادامه داد: در نیمه اول به تراکتور فرصت ندادیم و اگر دقت می کردیم توپ مجید. علیاری می شد گل بود، می توانستیم در نیمه اول با نتیجه 3-4 به رختکن برویم و در این هوای گرم و مرطوب اینقدر بازی را برای خودمان سخت نکنیم. اما باز هم متاسفانه با توجه به اینکه بین دو نیمه تاکید کردیم همیشه 2 صفر نتیجه خطرناکی در فوتبال جهان است اما تیم ما شروع خوبی نداشت و یک شوت از راه دور دریافت کردیم که هیچکس فکرش را نمی کرد. .

نکونام در مورد عملکرد تراکتور توضیح داد: فوتبالی که تراکتور انجام داد یک بازی مستقیم بود و او پشت خط دفاع بازی می کرد. حتی ممکن است به چند توپ نگاه نکنند و پشت سر تیم مقابل بازی کنند و خلاقیت و قدرت را در ذهن خود داشته باشند تیراندازی کردن بازیکنان مهاجم آنها می توانند به زمین حریف بروند. نیمه اول را به خوبی کنترل کردیم، اما در ابتدای نیمه دوم خوابمان برد و دو گل دریافت کردیم. ما فشار آوردیم تا گل بزنیم اما در ضد حمله تقریباً گل را واگذار کردیم که کار را برای ما سخت کرد. برخی از نمایشنامه احساسی شد. باید تا هر کجا که می تواند منطق و هر کجا اگر احساسی فوتبال بازی کنید جریمه می شوید. احساسات برای خارج از زمین است و باید در داخل زمین منطقی باشید. چند تعویض انجام دادیم تا تیم تهاجمی و شاداب شود خدا را شکر تعویض ها خوب بود در کوارتر آخر توانستیم کنترل بازی را در دست بگیریم و اگر دقت می کردیم می توانستیم دو گل به ثمر برسانیم. اشکان خدا را شکر یک گل بالا فوق العاده به آنچه تمرین کرده بودیم ضربه بزنید، با اضافه کردن افراد در 18 مرحله، از این طریق به هدف رسیدیم.

سرمربی تیم فولاد خوزستان از شاگردانش تمجید کرد و گفت: مجید علیاری او یک کوارتر مصدوم بازی کرد زیرا ما تعویض را انجام دادیم و به آن نیاز داشتیم و او بازی کرد. بازیکنان شرایط سختی دارند اما من به آنها گفتم که تیم ما بدین ترتیب او نباید 10 دقیقه بازی را از دست بدهد. 1000 اتفاق در این 10 دقیقه می افتد و شما باید کل بازی را با برنامه انجام دهید و بدانید چه می خواهید و چه کاری باید انجام دهید. همه باید کار را به درستی انجام دهند و اگر یک نفر به درستی کار نکند به بقیه سرایت می کند. اگر کسی درست کار نمی کند، باید او را به چرخه بازی و فرم تیمی بیاوریم به جای اینکه بازی را 2-0 ببازیم. به این ترتیب 2-2 بدهیم و تیم به جایی برسد که در پایان بازی یک کوارتر پرفشار و پرخطر بازی کند تا به موفقیت برسد. ما باید خیلی باهوش تر از امروز باشیم. من از بازیکنان شاکی هستم اما این برد را به هواداران تقدیم می کنم. حضور آنها به ما روحیه داد و من از آنها در بازی بعدی قدرت بیشتری می خواهم تا برای رسیدن به موفقیت تلاش کنیم.

وی در مورد تراکتورسازی گفت: دیروز گفتم تراکتور تیم خوبی است و قطعا جایگاهش اینجا نیست و مطمئنا تیم باکیفیتی هستند و برنامه ریزی آنها به گذشته برمی گردد تا بازیکنان باکیفیتی را جذب کنند. دیدید چه فوتبالی با کیفیت بازی کردند.

نکونام با اشاره به عملکرد داور تصریح کرد: به نظرم آقای کاظمی خیلی خوب قضاوت کردند و بازی با روحیه دو تیم چه داوری و چه برتری را کنترل کردند. به او خسته نباشید می گویم و امیدوارم داوران به خصوص او کمک کنند تا لیگ ما کیفیت بیشتری کسب کند.

او در مورد ورود جیمی پرش او گفت: این را به بازیکنانم گفتم بار تاکید کردم که در هر صورت تمرکز همه روی این افراد خواهد بود، اما هنوز احساسات وجود دارد. مردم تیم را دوست دارند و فولاد را دوست دارند و من از حضور مردم لذت می برم. احساسات بر منطق غلبه می کنند. وقتی به سمتم آمد خواستم دستش را بگیرم همخوانی داشتن اما خیلی زود روی زمین افتاد و مأموران آمدند. این چیزها همیشه و در همه جای دنیا اتفاق می افتد.

دکمه بازگشت به بالا