ورزشی

پنجره نقل وانتقال تیم‌های تراکتور و ماشین سازی به زودی باز می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمدحسین فرهنگی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار آنلاین، اظهار داشت: در جلسات ماه گذشته تصمیمات لازم در خصوص وضعیت فعلی و آینده تیم فوتبال تراکتورسازی و ماشین سازی تبریز اتخاذ شده است. زنوزی، تصمیم بر ادامه مالکیت و منابع مالی خود به افتتاح پنجره های نقل و انتقالات و همچنین تقویت تیم به این منابع اختصاص داده شده است ارائه بوده است.

وی درباره آینده این تیم ها و نحوه واگذاری آن ها گفت: با توجه به اینکه فرآیند واگذاری این دو باشگاه فرهنگی ورزشی زمان بر است، بنابراین این اتفاق بین دو فصل خواهد افتاد و مالکیت فعلی نیز شامل اقدامات مربوط به این موضوع.” انجام دهید.

فرهنگی در نشست امروز با نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس این وزارتخانه حضور یافت .مت اشاره کرد و در این جلسه در مورد رقم گفت گیر شرکت مستقل مس در آذربایجان مورد بحث و تبادل نظر قرار می گیرد و اگر تکمیل شود هم بحث انتقال و هم بحث حمایت از تیم ها به صورت ریشه ای حل می شود و دیگر کاری به شرکت ملی مس نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 2 هيئت مدیره لیدرها در واگذاری و استقلال شرکت مس آذربایجان و مدیریت شرایط فعلی فعال هستند و بیش از همه استاندار آذربایجان شرقی به مسائل واقف و پیگیر موضوع است.

فرهنگی به اولویت ها هيئت مدیره مدیرعامل شرایط فعلی خاطرنشان کرد و گفت: باز شدن پنجره و انجام تعهدات قبلی و نیم فصل دوم برای تیم های تراکتورسازی و مهندسی مکانیک از اولویت های اصلی در این امر است. هيئت مدیره به گفته استاندار آذربایجان شرقی، دیروز منابع مالی در اختیار استان قرار گرفت و باز شدن پنجره تیم و جذب بازیکنان جدید در همین یک ماه انجام می شود.

وی به دیدار روز گذشته تراکتورسازی و گل گهر اشاره کرد و گفت: این دیدار نشان داد که آرامش در تیم حاکم بوده است و باید تلاش کنیم این آرامش را تقویت کنیم.

فرهنگی همچنین با اشاره به سوالات و اخبار مطرح شده مبنی بر تغییر نام و تعداد نقل و انتقالات تراکتورسازی در فضای مجازی، گفت: در جلسات برگزار شده چنین سوالاتی مطرح نشد و با توجه به اینکه شرکت ملی مس زیرمجموعه دولت است، دولت سطح بالا موافقت کرده است.

دکمه بازگشت به بالا