فرهنگ و هنر

تکریم از جامعه ایثارگر وظیفه همه مسئولان است

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: فرزندان شهدا وارث خون پدران شهید خود هستند و افتخار می کنند فرزندان شهدا هستند. ما وظیفه داریم به دیدار فرزندان عزیز شهدا برویم و از این عزیزان یاد کنیم و با مشکلات آنها آشنا شویم و برای مشکل آنها راه حلی پیدا کنیم.

به گزارش یومیر ، حجت الاسلام جواد یوسف در کنار فرزندان شهدای “حسن بلوعی” ، “محمدرضا عزیزی” ، “حبیب الله الله عزیزی” ، “محمد کاظمی” و در بهشهر به همراه فرزندان شهدای “سید” به منظور تجلیل و تحصیل گره می خورد. مشکلات جامعه با از خودگذشتگی در نکا “قربانعلی حسینی” ، “ساداله رضایی” ، “حسینعلی ربتی” و “رضا عزیزی” در خانه هایشان چهره به چهره ملاقات کردند و فرزندان شهدا مشکلات خود را با مدیرکل در میان گذاشتند بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران.

پس از این جلسات مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: فرزندان شهدا خون پدران شهید خود را به ارث می برند و افتخار می کنند فرزندان شهدا هستند. ما وظیفه داریم به دیدار فرزندان عزیز شهدا برویم و از این عزیزان یاد کنیم و با مشکلات آنها آشنا شویم و برای مشکلشان راه حلی پیدا کنیم.

وی افزود: موضوع این عزیزان بلافاصله پس از استعلام در دستور کار قرار می گیرد و رایزنی های لازم در موارد پیگیری از طریق دستگاه های اجرایی ذیربط انجام می شود. بیشترین تقاضاهایی که از کودکان محترم شهید در این جلسات ارائه شده است ، نگرانی های مربوط به کار آنها بوده است. در این راستا راهنمایی ها و راه حل های لازم برای حل مشکل ارائه شد.

حجت الاسلام جواد یوسف پور با بیان اینکه طرح دیدار با ایثارگران در دستور کار صندوق جدی است ، گفت: تکریم و تکریم خانواده های معظم شهدا ، جانبازان و آزاد شدگان وظیفه همه مسئولان است و همه دستگاه ها باید به مشکل شهدا به ویژه اشتغال کودکان و شهدا. ”
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا