فرهنگ و هنر

افزایش ۲ برابری بودجه ۱۴۰۰ بنیاد شهید

یومیر / همدان مدیرکل بازرسی و ارزیابی عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: بودجه 1400 بنیاد شهید و امور ایثارگران با حمایت مجلس شورای اسلامی دو برابر شده است که خدمات بهتری را به این مجموعه ارائه می دهد.

مجید عابدی طامه روز سه شنبه 26 اسفند در مراسم تحلیف مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان با اشاره به اینکه استاندار همدان همکاری و همکاری خوبی در زمینه تهیه زمین جانبازان و دادن فرصت های شغلی به آنها داشت ، گفت: در این مجموعه آنها باید از نظم اقتصادی و حقوقی پیروی کنند تا کاری که انجام می دهند مناسب و با وقار باشد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان با اشاره به درخشش استان همدان در هشت سال دفاع مقدس گفت: استان همدان علاوه بر مشارکت فعال در دفاع مقدس در انتقال ارزش ها نیز نقش داشت دفاع مقدس.

مهرداد نادری فر گفت: استان همدان از زمان شروع جنگ در منطقه کردستان تا آخرین روزهای جنگ درگیر عملیات مرصاد بوده است.

همدان در انتقال ارزش های دفاع مقدس می درخشد

وی ادامه داد: «تقریباً چهار سال پیش ، رهبر معظم انقلاب اسلامی خطبه ای در 28 کتاب در زمینه دفاع مقدس نوشتند که چهار کتاب مربوط به رزمندگان استان همدان بود و این نشان می دهد که این استان بوده است.

نادری فر اعلام کرد: رهبر معظم انقلاب در بیشتر سخنرانی های خود در جبهه و جنگ به استان همدان اشاره کرده اند و به عنوان مثال با اشاره به شهید سردار سلگی گفت: “برای من امکان پذیر نیست ، در غیر این صورت من می رفتم به همدان برای دیدن این جنگنده. ”

وی افزود: این موارد نشان می دهد که ما باید به خانواده معظم شهدا و ایثارگران احترام بگذاریم و عزت و منزلت خود را حفظ کنیم و از طرف دیگر نشان می دهد رسالت و مسئولیت ما سنگین است و رسالت و مسئولیت بزرگ صبر و بردباری می طلبد مردم ما باید این بار را متحمل شویم و این یک مأموریت سنگین است.

مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان نیز اظهار داشت: در مسکن ، اشتغال و معالجه خانواده شهدا اقدامات و پیگیری های خوبی آغاز شده و خدمات بیمه تکمیلی شهدا در قسمت درمان مفید است. برای خانواده شهدا.

مجید صفدریان با اشاره به اینکه تفاهم نامه در زمینه مسکن و اشتغال منعقد شده است ، ادامه داد: تفاهم نامه همکاری با مسئولان و استانداران منعقد شده است که اولین آن مربوط به دولت همدان است.

به گزارش یومیر ، از خدمات “احمد عباسیه بزرگی” رئیس اداره کل امور ایثارگران و ایثارگران استان همدان تقدیر و “مجید صفدریان” به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا