فرهنگ و هنر

تاکید معاون بنیاد شهید بر اجرای برنامه‌های فرهنگی با کیفیت‌تر

تأکید معاون رئیس بنیاد شهید بر اجرای برنامه های بهتر فرهنگی

نشست هم اندیشی در ستاد بزرگداشت چهلمین سال دفاع مقدس با حضور نماینده فرهنگی و آموزشی بنیاد امروز شنبه 15 شهریور در ساختمان شهید سلیمانی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.

به گزارش یومیر ، سردار یعقوب سلیمانی در این جلسه که با هدف هماهنگی حوزه های مختلف بنیاد شهید و امور ایثارگران جهت برگزاری درخشان ترین برنامه ها در هفته دفاع مقدس در چهلمین سال دفاع مقدس برگزار شد ؛ وی ضمن گوش دادن به پیشنهادات ادارات مختلف فرهنگی بنیاد برای برگزاری مراسم و برنامه های این هفته ، تأکید بیشتر بر ساخت آثار بهتر فرهنگی را تأکید کرد و گفت: باید به مطالب توجه کنیم و تأثیرگذار باشیم. همانطور که مدیر عالی در انجام فعالیتهای فرهنگی تأکید می کند ، کار یکنواخت نیست و فعالیتها جدید و م effectiveثر است.
معاون فرهنگی آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن تأکید بر اینکه کارهای فرهنگی باید در مناسبت هایی مانند دفاع مقدس رواج داشته باشد ، افزود: مردم عقبه هرچه باشند ادامه خواهد داشت ؛ تعدادی برنامه وجود دارد که می تواند در هفته دفاع مقدس ، جایی که بستر ، زیرساخت ها و تجربیات وجود دارد ، اجرا می شود و نیاز به تلاش و همکاری نهادهای مختلف دارد که نباید از آنها غافل شویم.
در حالی که سلیمانی به برگزاری برنامه های جمعی مطابق با دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی اشاره کرد ، اظهار داشت: می توان طرحی برای برگزاری برنامه های جمعی در مکان های غیر تحت پوشش مانند میدان امام حسین (ع) تهران با حضور تعداد مشخصی از شهدا و ایثارگران. آن را در طول اجرای برنامه های کیفیت فرهنگی. بگذارید خاطرات شهدا از این خانواده های عزیز شنیده شود.
وی با تأکید بر اجرای برنامه های فرهنگی با کیفیت بالاتر در مقابل تنوع برنامه های فرهنگی بی اثر و یکنواخت گفت: بسیاری از برنامه ها به صورت موازی برگزار شد که با هماهنگی و یکپارچه سازی می توان در یک برنامه مشترک موثرتر اجرا کرد.
معاون فرهنگی و پرورشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در بخشی دیگر از سخنان خود از برگزاری برنامه های فرهنگی به مناسبت هفته دفاع مقدس در برخی از گلزارهای مقدس شهدای کشور خبر داد و افزود: مانند گلزار شهدا از اصفهان ، خوزستان ، کرمان و … باید یک برنامه جمعی موثر برگزار شود.
انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا