اجتماعی

تدوین ۳ برنامه ۷ ساله برای تکمیل شبکه خطوط متروی تهران

تحقیقات مربوط به اولویت بندی اجرای خطوط و ایستگاه ها در 4 خط جدید در شبکه مترو بود که ژنرال های آنها در چارچوب طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت در فوریه 2017 توسط شورای عالی حمل و نقل وزارت کشور تأیید شد. و در کمیته های راهبردی شرکت مترو تهران تکمیل شد.

به گزارش یومیر ، علی امام ، مدیرعامل شرکت مترو تهران گفت: بر اساس مطالعات انجام شده ، قابلیت پیاده سازی قسمت های مختلف خطوط 8 تا 11 در شبکه راه آهن زیرزمینی پایتخت بر اساس معیارهای ترافیکی ، بهره برداری ، فنی-اجرایی ، نسبت منافع به هزینه هر قطعه مورد بازبینی قرار گرفت و اولویت بندی شد تا در صورت وجود منابع مالی لازم که عمدتاً غیرنقدی و به صورت پاکسازی اموال است ، در قالب 3 برنامه 7 ساله اجرا شود.

مدیرعامل شرکت مترو افزود: طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت در سال 1420 برای افق تهیه و تصویب شده است ، البته امکان پیاده سازی و بهره برداری از 50 کیلومتر قطعات شبکه راه آهن زیرزمینی در هر دوره 7 ساله وجود دارد. . “

در مطالعات مربوط به برنامه ریزی احداث خطوط جدید و ایستگاههای مرتبط ، جزئیات کامل مانند زمان عبور بیل مکانیکی مکانیزه از محل ایستگاههای واقع شده ، تاریخ دقیق تصرف موقت زمین برای هر ایستگاه ، زمان ساخت ساختار نگهبان ، تاریخ ساخت هسته مرکزی. خرید و نصب تجهیزات الکتریکی و مکانیکی برای ایستگاه ها ، مسیریابی و زمان کار برای هر ایستگاه به وضوح مشخص شده است.

به گزارش وب سایت شهر ، احداث خط 10 که در اردیبهشت ماه سال جاری از ایستگاه میدان دریاچه شهدای خلیج فارس انجام شد ، بر اساس همان مطالعات و برنامه 20 ساله شرکت مترو تهران بود و امیدواریم با حمایت دولت ، شورای اسلامی و مدیریت شهری بتوانند برنامه های 7 ساله توسعه خطوط مترو را که برای سه دوره زمانی برنامه ریزی شده است ، اجرا کنند. در نتیجه ، اجرای اولین برنامه 7 ساله خطوط جدید در قالب برنامه های کوتاه مدت ، میان مدت و بلند مدت برای شهردار تهران و شورای ششم پس از تصویب در دستور کار شرکت متروی تهران قرار می گیرد. به

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا