اجتماعی

زالی: باید برای تامین واگن های بیشتر در متروی تهران اقدام شود

ویژه برنامه حامیان سلامت به مناسبت روز پرستار توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره برداری مترو تهران در سالن انتظار ایستگاه میدان حضرت ولی عصر(عج) برگزار شد.

به گزارش یومیر، همزمان با سالروز ولادت با سعادت حضرت زینب(س) و گرامیداشت روز پرستار، برنامه مدافعان سلامت با حضور علیرضا زالی، مدیرکل عملیات کرونا استان تهران و سید محمد نقیب، معاون درمان برگزار شد. رئیس امور اجتماعی و فرهنگی.

زالی گفت: با مدیریت خوب کارکنان شرکت بهره برداری مترو تهران، تصاویر پرستاران و کادر درمانی بر روی دیوارهای این ایستگاه نصب شده و خود مردم امروز در این ایستگاه حضور دارند.

مدیر عامل ستاد مبارزه با کرونا استان تهران با بیان اینکه چهره خسته کادر پزشکی در برخی از تصاویر دیده می شود، گفت: تصاویر خاطره ای از خاطرات شیرین کادر پرستاری را نشان می دهد.

وی بیان کرد: در متروی تهران تلاش های خوبی برای رعایت بهتر فاصله های اجتماعی صورت گرفته است و در این ناوگان حمل و نقل عمومی باید از ماسک و … استفاده شود.

زالی با بیان اینکه امیدواریم شهروندان نوبت سوم واکسن را به موقع دریافت کنند، گفت: یکی از موضوعات مهم بحث تحویل واگن ها در شبکه مترو است.
مدیر عامل ستاد مبارزه با کرونا استان تهران افزود: نیاز به عرضه واگن های بیشتری در شبکه مترو وجود دارد و پیشرفت خوبی در تولید واگن های ملی داشته ایم.

وی افزود: برای کلانشهرهای بیشتر از جمله مترو تهران باید واگن های بیشتری در دسترس باشد.

زالی در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد شهدای کادر پزشکی گفت: به دلیل ابتلا به کرونا بالغ بر 240 شهید مدافع سلامت داشته ایم.
مدیر عامل ستاد مبارزه با کرونا در تهران در پاسخ به اینکه سرویس مترو تهران تا ساعت 13 بوده است. ساعت 22:30، اکنون تا kl. ساعت 22:00 و به گفته وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به افرادی که واکسینه نشده اند اجازه ورود داده نمی شود مترو مستقیم در این خصوص تشخیص داد: یکی از نقاط آسیب پذیر در رعایت فاصله اجتماعی مترو تلاش های متعدد است. که در ماه های اخیر انجام شده است؛ اما مهم ترین موضوعی که می تواند به حفظ جان شهروندان و مسافران کمک کند استفاده از ماسک در طول سفر است.

وی ادامه داد: شهروندان تهرانی همگی از واکسن با ویروس ضعیف شده استفاده کرده اند و توصیه می شود؛ شهروندان بالای 40 سال نیز برای دریافت نوبت سوم واکسن به مراکز مراجعه کنند که در محیط های شلوغ محافظت کافی را فراهم می کند. مانند مترو

زالی با اشاره به اینکه تامین واگن برای متروی تهران یکی از موضوعات اصلی رعایت فاصله اجتماعی است، گفت: اعتبارات شهرداری تهران به تنهایی کافی نیست و نیاز به بودجه ملی است و با توجه به اینکه کشور است. در آستانه بودجه بندی است.» به نظر می رسد توجه به حمل و نقل عمومی به ویژه حمل و نقل ریلی بین شهری (مترو) بودجه کاملا متفاوتی را می طلبد و دوستان باید بتوانند از ظرفیت های جدید ریالی و همچنین حوزه ارزی برای تحویل واگن استفاده کنند.

وی افزود: همچنین باید فرصتی فراهم شود که ناوگان اتوبوسرانی تهران با حدود 5500 دستگاه اتوبوس بتواند این ناوگان را نوسازی کند. بنابراین در شبکه مترو نیاز است که بتواند بسیاری از مشکلات را حل کند و با افزایش ترافیک بتواند بخش زیادی از فواصل اجتماعی را تامین کند. تحویل واگن.

زالی ادامه داد: خوشبختانه در زمینه واگن سازی پیشرفت های چشمگیری صورت گرفته است و توانایی تامین برخی سیستم های واگن در حمل و نقل عمومی (مترو) کشورمان نیازمند بحث پیش خرید تضمینی و اعتبارات لازم است. برای کلان شهرها، حمل و نقل عمومی یکی از آسیب پذیرترین مناطق در منطقه کرونا به نظر می رسد. به شرکت مترو در ظرفیت اعتباری و املاک کمک کنید تا بتواند از واگن های بیشتری برای خدمات رسانی به شهروندان در خطوط مترو استفاده کند.

مدیر عامل ستاد مبارزه با کرونا در تهران درباره آمار جان باختگان کادر پزشکی گفت: تعداد شهدایی که در سراسر کشور به شهادت رسیدند در مجموع حدود 240 نفر است که البته تعدادی از پرونده های این عزیزان در حال انجام مراحل اداری و اجرایی است. این تعداد ممکن است به 188 برسد و این تفاوت در تعداد به دلیل مشکلات اداری است.

زالی گفت: کسانی که واکسینه نشده اند و برای کسانی که می خواهند از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنند، دغدغه دارند. کاهش ساعت مترو قطعا در ستاد ملی کرونا اعلام خواهد شد و تصمیم جدیدی اتخاذ خواهد شد. اما برای اجرای قانون جدید و جلوگیری از واکسینه نشدن افراد، تجمیع داده‌ها و ارتباط متقابل داده‌ها شرط اصلی اجرای این قانون است که بخشی از داده‌ها وارد سامانه شده و برخی در حال تجمیع هستند. باید انجام شود و هر چه سریعتر این داده ها وارد سیستم شوند. این پیشگیری هوشمندانه انجام خواهد شد.

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، در پایان این مراسم با اهدای گل و هدایایی به پرستاران حاضر در سالن انتظار ایستگاه میدان حضرت ولیعصر(عج) اهدا شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا