اجتماعی

اتصال متروی اسلامشهر به تهران

شهردار تهران اعلام کرد ایجاد شعبه های کوتاه در انتهای خطوط مترو راهی برای افزایش بهره وری است.

به گزارش یومیر ، پیروز حناچی امشب در مراسم آغاز ساخت ترمینال مترو آزادگان و توسعه جنوبی خط 3 مترو ، که بیان می کند یک بیمارستان در منطقه 18 به عنوان یک مرکز اطفال توسط اهداکنندگان پرسرعت در حال ساخت است و توسعه جنوبی خط 3 می تواند خدمات را افزایش دهد “اتصال منطقه 18 به شبکه راه آهن یکی از اهداف توسعه جنوبی خط 3 بود ، زیرا اگر ما منتظر اسناد و برنامه های بالادستی بودیم ، باید منتظر ساخت خط 11 باشیم ، اما اکنون با انشعاب خط 3 ، یک میانبر وجود دارد. ” ایجاد شد که مترو سریعتر به منطقه 18 برسد.

وی با بیان اینکه اتصال مترو به مترو اسلامشهر و همچنین اتصال به این بیمارستان می تواند کمک بسیاری به توسعه حمل و نقل عمومی کند ، گفت: خطوط مترو با سرعت زیاد ساخته شده اند اما ترمینال بر این اساس ساخته نمی شود. اگرچه امکان عکسبرداری با ترمینال وجود ندارد زیرا این یک مشکل اساسی است ، اما پایانه ها تأثیر زیادی بر کیفیت سیستم خدمات دارند.

وی با بیان اینکه مقایسه مترو تهران با لندن منصفانه نیست زیرا مترو لندن 100 سال قدمت دارد اما مترو تهران تنها 20 سال قدمت دارد و ما در تلاش هستیم با سرعت بالا حرکت کنیم ، اظهار داشت: فرصت های زیادی را از دست داده ایم. مخصوصاً در فاصله سالهای 1984 تا 1992 که منابع کشور به وفور وجود داشت و امکان توسعه وجود داشت ، باید سرعت مترو افزایش می یافت.

وی با بیان اینکه ایجاد شعبه در انتهای خط های مترو یکی از راه های افزایش بهره وری است که ایجاد خطوط کوتاه برای سرویس بهتر در انتهای خطوط نیز در دنیا رایج است ، گفت: با این روش مناطق شهری فراموش شده را به مرکز شهر برمی گرداند.

حناچی با اشاره به توسعه شهرهای اقماری در ارتباط با توسعه شهرهای بزرگ گفت: براساس مصوبه شورای عالی ترافیک ، اتصال مترو به شهرهای اقماری در دستور کار قرار گرفته و به همین دلیل توسعه جنوبی خط 3 مترو و اتصال آن به اسلامشهر مترو و سیاست ” تبدیل می شود.

شهردار تهران با تأکید بر اینکه روزانه میلیون ها نفر از مترو و اتوبوس استفاده می کنند و به همین دلیل حمل و نقل عمومی در کلانشهرها یک امر حاکمیتی است ، گفت: به نظر می رسد ممکن است دولت دوست نداشته باشد از مسئولیت مترو بپرهیزد. و از زمان تغییر مجمع مترو و رسیدن آن به همه شهرداری ها ، سهم دولت کاهش یافته است ، اما ما تمام تلاش خود را برای توسعه حمل و نقل عمومی انجام می دهیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا