اجتماعی

تخلیه اطراف محل آتش‌سوزی در “عامری” اهواز / وقوع تاکنون ۳ انفجار در محل حادثه

یومیر / خوزستان رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به آتش سوزی گسترده در یک انبار تجهیزات پزشکی در منطقه عامری گفت: در حال حاضر 180 آتش نشان و 25 آتش نشان مجهز به امکانات و تجهیزات لازم و با پشتیبانی سازمان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب و معاون خدمات شهری اهواز در تلاشند آتش را مهار کنند.

ابراهیم قنبری اظهار داشت: در. ساعت 17:54 امروز (26 ژوئن) یک شهروند با سامانه 125 سازمان تماس گرفت و خبر آتش سوزی عمده در یک انبار تجهیزات پزشکی در منطقه عامری را دریافت کرد.

به گزارش یومیر ، وی افزود: پس از این آتش سوزی به سرعت برق و برق این منطقه را تا شعاع 100 متری این منطقه تخلیه کردیم.

قنبری گفت: هم اکنون 180 آتش نشان و 25 دستگاه خودروی آتش نشانی با امکانات و تجهیزات لازم و با پشتیبانی نیروهای شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و معاون خدمات شهری شهرداری اهواز در تلاش برای مهار آتش هستند.

وی با اشاره به وجود مواد آتش نشانی مانند الکل و پنبه در انبار گفت: به دلیل مسدود نبودن ورودی و خروجی های غیرقابل دسترسی ، این ساختمان تاکنون دارای سه مرحله انفجاری بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: هشت آتش نشان مصدوم به بیمارستان اعزام شده اند. بیش از 12 آتش نشان نیز از مشروبات الکلی و شیمیایی رنج می برند که توسط اورژانس 115 در محل درمان می شوند.

وی در گفتگو با یک خبرگزاری افزود: “عملیات اطفا حریق همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا