عمومی

تحلیل شریعتمداری درباره نامه رهبری به جوانان فرانسه

رهبر معظم انقلاب در پیام اخیر خود به جوانان فرانسوی به یکی از حساس ترین نقاط ضعف فرانسه اشاره کرده و پوچی مطالبه دموکراسی و آزادی بیان در این کشور و سایر کشورهای اروپایی را به چالش کشیدند.

برد طولانی یک پیام متنی (یادداشت روزانه)

به گزارش یومیر ، حسین شریعتمداری ، مدیرمسئول روزنامه “کیهان” در ادامه یادداشت روزانه در این روزنامه نوشت: این س questionال باهوشانه طراحی شده است که در دو قسمت انجام می شود ، هر دو سوال برای فرانسه و رئیس جمهور توهین آمیز آن شرم آور است.

در این باره می توان گفت:

1- رهبر معظم انقلاب می دانند که پیام وی بلافاصله پس از صدور در سراسر جهان پخش می شود. این بدان معناست که نه تنها جوانان فرانسوی مخاطب خواهند بود بلکه آنها جوانان فرانسوی را مخاطبان پیام خود معرفی کرده اند. این اقدام حضرت آقا یک تحقیر واضح و جدی رئیس جمهور فرانسه است و به این واقعیت ترجمه می شود که رئیس جمهور فرانسه از خبیث بودن عمل خود آگاه است و بنابراین شایسته خطاب به پیام وی نیست.

2- هولوکاست یک دروغ بزرگ تاریخی است و بسیاری از اسناد و مدارک نشان دهنده ابداع این اسطوره صهیونیستی است. ترس غرب از هولوکاست بارزترین دلیل نادرست بودن آن است و اگر چنین نبود و تحقیقات نشان می داد که هولوکاست واقعیت دارد ، رهبران غربی و صهیونیستی از ترس نه تنها تحقیق بلکه هشدار نمی ترسند. همه. آنها همچنین تحقیق و تشویق کردند تا این تحقیق و مطالعه را انجام دهند. رهبر معظم انقلاب در اعلامیه خود پرونده سیاه این دروغ بزرگ را در برابر چشم جهانیان گشوده اند. پرونده ای شرم آور که صهیونیست ها از گشودن آن می ترسند.

3. ما قبلاً به بسیاری از اسناد در جهان که نشان می دهد هولوکاست جعلی بوده است پرداخته ایم و در این نقشه به اشاره مختصر به این واقعیت بسنده می کنیم که “در اوایل دهه 1980 تعدادی وجود داشت اعضای آژانس بین المللی یهودیان ، از جمله “ویدال ناکه” ، “سرژ ولز” ، “فرانسوا بارایدا” به کارگردانی “رنه ساموئل اسپرات” خاخام معروف فرانسوی بر اساس داستان دروغین کشتار 6 میلیون یهودی در جنگ جهانی دوم آنها قانونی را تهیه و تصویب کردند که هرگونه سو susp ظن به هولوکاست از جمله کشته شدن یهودیان در جنگ جهانی دوم ، وجود اتاق گاز و حتی کوچکترین سو susp ظن به 6 میلیون یهودی کشته شده را جرم انگاری می کند. “کسی که در فرانسه این قانون را نقض کند و در مورد سه سوال تردید دارد ، به یک ماه تا یک سال زندان و جریمه نقدی از 2000 تا 300000 فرانک محکوم می شود. “” و بعداً ، تحت فشار ایالات متحده ، انگلیس ، فرانسه و آژانس بین المللی یهود ، این قانون تصویب شد در دیگر کشورهای اروپایی ، بنابراین هرگونه سو susp ظن به ادعای هولوکاست و ابعاد و م componentsلفه های آن امروزه در اروپا یک جرم است! ” برای قتل عام 6 میلیون یهودی ، زباله سوز ، اتاق گاز با ارائه اسنادی که هیچ کارشناسی نمی تواند در صحت آنها شک کند. و تمام صهیونیست ها در این باره دروغ محض و داستانی ابداع شده با اهداف سیاسی و جنایی هستند. اینها شامل پروفسور راجر گارودی ، پروفسور رابرت فوریسون ، پروفسور کریستوفر شان – نویسنده کتاب معروف دروغ آشویتس – و نویسندگان صدها رساله علمی دیگر ، از جمله داستان پروفسور رابرت فوریسون و پروفسور راجر گارودی – هر دو از فرانسه – اخیر و آموزنده تر

پروفسور رابرت فوریسون ، استاد دانشگاه معروف لیون در فرانسه و متخصص بسیار مورد توجه در مطالعه و ارزیابی اسناد تاریخی ، شهرت جهانی دارد. وی تحقیقات علمی و مستند خود را در کتابی تحت عنوان “فضای گاز ، واقعیت یا افسانه؟” تدوین و به فارسی ترجمه شده است.
وی هزاران سند را در این زمینه بررسی کرده و طی سالهای تحقیق از کلیه مراکزی که صهیونیستها ادعا می کنند مانند اتاق گاز ، موزه سوزاندن جعلی ، داخائو در مونیخ آلمان و غیره و صدها مرکز بازدید کرده است. شاهد ، گفتگوی دقیق و علمی. و سرانجام ، بدون کوچکترین تحلیلی و فقط به زبان سند ، نشان داده است که ماجرای کشتار یهودیان در آلمان نازی یک دروغ بزرگ تاریخی و فریب شرم آور افکار عمومی است؛ چیزی که به هیچ وجه از صهیونیست های وحشی حذف نمی شود. به عنوان مثال فوریسون به عکسهای جعلی از اتاقهای گاز اشاره می کند که صهیونیستها ادعا می کنند و ضمن رد این ادعا با استناد به شواهد غیر قابل انکار ، این عکسها واقعی است که سربازان آلمانی – ظاهرا – بدون ماسک و بدون کوچکترین پوششی. آیا دهان ، بینی و چشمان آنها در اتاقهایی پر از گازهای کشنده ایستاده و قتل یهودیان محکوم را تماشا می کنند؟! یا اگر عکس دیگری ، به ادعای صهیونیست ها ، نشانگر گروهی از یهودیان است که با ارائه اسناد و مدارک خوانا و غیرقابل انکار توسط چندین تانک محاصره شده اند ، نشان می دهد مخازن موجود در این تصویر انگلیسی هستند ، آلمانی نیستند و …

5- رهبر معظم انقلاب ، با طرح س questionال فوق ضمن اعلام ادعای مضحک دولت فرانسه و دیگر دولتهای اروپایی ، اما نگاه اروپایی به مردم اروپا ، به ویژه جوانان ، هولوکاست موسوم را بررسی می کند ، که نتیجه نهایی آن اسطوره هولوکاست را جعل کنید. آنها نیز رهبری می کنند. این س fromال از رهبر معظم انقلاب در کذب هولوکاست متوقف نمی شود ، بلکه استقلال سیاسی دولت فرانسه و دیگر دولت های اروپایی را که حتی شک و تردید نسبت به هولوکاست جرم تلقی می شود ، زیر سال می برد. این روزها احساسات ضد صهیونیستی در میان مردم اروپا شدت گرفته و اعتراضات به حضور یهودیان صهیونیست در مراکز حساس و مراکز تصمیم گیری و تصمیم گیری دولت اروپا تسریع شده است. به عنوان مثال ، یکی از اهداف رسمی اعلام شده جنبش جلیقه زردها در فرانسه قطع صهیونیستها از مراکز اقتصادی آنها است ، یا در آلمان بوندستاگ 598 عضو دارد ، در حالی که جمعیت یهودیان در آلمان 150000 نفر است. بیش از 100 کرسی پارلمان در اختیار یهودیان است که بیشتر آنها حتی آلمانی نیستند! یا همین دیروز ، حزب کارگر انگلیس ، یکی از برجسته ترین احزاب در کشور ، “جرمی کوربین” ، از اعضای برجسته و دبیرکل سابق حزب را که دارای پایگاه مردمی زیادی بود ، برای اعتراض به رژیم صهیونیستی اخراج کرد. احتمالاً گسترش خواهد یافت که آیا اسرائیل مسئول امور انگلیس است؟! و …

6- پیام رهبر معظم انقلاب نکته مهم دیگری نیز دارد که باید “جان کلام” در نظر گرفته شود ، و آن این است که به وضوح نشان می دهد رئیس جمهور فرانسه ، همانطور که ادعا می کند ، مسئله آزادی بیان نیست ، اگر چنین است ، چرا فقط تحقیق کنید و آیا تحقیق در مورد هولوکاست یا حتی ظن به تعداد جعلی که صهیونیست ها ادعا می کنند جرم تلقی می شود؟! حضرت آقا در پیام کوتاه خود این واقعیت تلخ را آشکار می کند که آنچه رئیس جمهور فرانسه و دیگر دولت های غربی را ترسانده و مرعوب کرده است ، گسترش روزافزون اسلام ناب محمدی است که طی 41 سال گذشته طی شده است. قدرتهای استکباری و صهیونیستهای خونخوار و غارتگر باریک شده اند و سقف آسمان را باز کرده و طرحی جدید را آغاز می کنند.

و سرانجام ، نکته مهم دیگری نیز در این زمینه وجود دارد که در گزینه دیگری به آن خواهیم پرداخت.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا