فرهنگ و هنر

قدردانی و تشکر بیت آیت الله العظمی صافی از رهبری، مراجع و عموم مردم

یومیر/ قم بیت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی از همدلی رهبر معظم انقلاب، مراجع عظام و عموم مردم با این بیت و همچنین برگزاری برنامه های مختلف مذهبی در تجلیل از این مرجع تقلید تشکر و قدردانی کرد.

بیت مرحوم آیت الله صافی گلپایگانی از حضور پرشور مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید، علما، مسئولین، عموم مردم داخل و خارج کشور در مراسم تشییع آن مرحوم تشکر و قدردانی کردند که متن آن به شرح زیر است:
به نام خدا

در آخرین روزهای آخرین ماه جمادی، ماه منتسب به حضرت صدیقه طاهره سلام الله علیها، ارتحال حزن انگیز و حزن انگیز مرجع عالیقدر و فقیه در بیت عصمت و طهارت سلام الله علیها. رهبر و رهبر شیعیان جهان، حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، آیت الله العظمی حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی از قدس، دل ملتی را جریحه دار کرد و غیبتش بزرگ بود. ضرری که به اسلام وارد شده که جبران آن دشوار است.

همیشه باید تسلیم مشیت و خواست خداوند بود و البته آنچه موجب آسایش و آرامش دلهای مؤمنان در غیبت این بزرگ و نادر زمانه شد، لطف خاص الهی به این فیض است. خدا و استراحت در رضوان حرم جنت الحسین اولین جمعه ماه رجب شب لیلة الرغائب و ماه رحمت بیکران خداوند بود.

بر خود وظیفه دانستیم از همه دوستداران علم و فقاهت، مردم شریف مومن و ولایتمدار ایران اسلامی و شهر مقدس قم که با منحصر به فرد خود جلوه های معناداری از پیوند عمیق مردم و مرجعیت را به نمایش گذاشتند تشکر کنیم. تدفین، ابراز محبت، محبت و حمایت از شیعیان غیور عراق در نجف، اشرف و کربلا که درد را تسکین داده و دلهای مؤمنان را تسلی بخشیدند. قدردان رحمت و محبت مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید دامت برکاتم، علما و اساتید در سمینارها، اساتید محترم دانشگاه و سران قوای سه گانه جمهوری اسلامی ایران، مسئولین، نهادهای انقلابی باشیم. و نهادها و اعضا توسط رسانه ها از هیئت های مذهبی و عموم مردم مسلمان که در این چهل روز و پس از چهل روز در مراسم تشییع و خاکسپاری شرکت کردند و مراسم عزاداری و یادبود را در شهرهای مختلف ایران و سایر کشورها برگزار کردند، تشکر می کنیم.

در خاتمه از خداوند متعال بهترین اجر و اجر را برای همه مؤمنان و برای فقیه مجاهد و ولی امر عالی ترین درجات مسئلت داریم.

بیت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی قدس سره
رمضان 1443 مبارک

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا