عمومی

قدردانی جهانگیری از مردم به دلیل صرفه جویی در مصرف برق

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی یومیر ،

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهور ؛ آقای. اسحق جهانگیری شب گذشته (شنبه) در دومین جلسه مدیریت مصرف برق کشور ، با تأکید بر مدیریت مصرف کننده برای جلوگیری از قطعی برق و قطعی برق ، ابراز امیدواری کرد: با اجرای مصوبات دولت ، ادامه همکاری بین مردم و استفاده از راهکارها کشور را پشت سر گذاشته است این دوره حساس که بیشترین مصرف برق با کمترین هزینه را داریم.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به گزارش وزارت نیرو در مورد کاهش مصرف برق در واحدهای بزرگ صنعتی ، از همکاری مردم و وزارت صنعت ، معدن و تجارت در اجرای مصوبات عمومی برای کنترل مصرف برق تشکر کرد .

معاون اول رئیس جمهور همچنین عملکرد رسانه ملی در روزهای اخیر را در افزایش آگاهی عمومی موثر و مثبت ارزیابی کرد و خواستار تعامل بیشتر وزارت نیرو با جامعه مدنی و سازمان های غیردولتی و همچنین اتحادیه های صنفی و دستورات کاهش برق شد. مصرف.

در این جلسه که وزرای امور داخلی ، نیرو ، نفت و صنعت ، معدن و تجارت در آن شرکت داشتند ، پس از ارائه گزارش تفصیلی از وزارتخانه های نیرو و صنعت ، معدن و تجارت در مورد آخرین وضعیت تولید و توزیع برق با قدرت نیروگاه ها ، استراتژی هایی برای کمک به صنایع در جلوگیری از کاهش تولید ، قطعی برق گاه به گاه و پیشنهادات و پیش بینی ها در مورد مدیریت بهینه مصرف انرژی مورد بحث قرار گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.

دکمه بازگشت به بالا