اجتماعی

تاثیر پیلاتس و باراسل بر زنان دارای کمردرد مزمن

نتایج یک مطالعه نشان می دهد که Barrasel و Pilates می توانند کیفیت زندگی زنان مبتلا به کمردرد را به میزان قابل توجهی بهبود بخشند.

به گزارش یومیر ، کمر درد یکی از شایعترین مشکلات سلامتی این روزها است که باعث اختلال در کار روزمره و هزینه زیادی می شود. کمردرد ، دردی است که اگر مدت طولانی ادامه یابد ، ممکن است سریع یا موقت ایجاد شود. به طور کلی ، اگر کمردرد طولانی مدت طولانی تر باشد ، به آن کمردرد گفته می شود. محققان تأثیر بارزل و پیلاتس را بر کیفیت زندگی زنان مبتلا به کمردرد بررسی کرده اند.

این مطالعه که توسط مارال امینی ، کارشناسی ارشد ، گروه آسیب شناسی ورزش و جنبش اصلاحی ، دانشگاه آزاد اسلامی ، واحد اصفهان (خوراسگان) و غلامعلی قاسمی ، استادیار ، گروه آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی ، دانشگاه انجام شده است. از اصفهان. “مضمون و شیوه اجرای آن به طور کلی سمینارها و تمرینات و یک جلسه قبل از تمرین ، تمرین و تمرین در سه مرحله است که شامل دو گروه تمرینی ، باراسل و پیلاتس ، و هیئت حاکم

طبق اطلاعات موجود در این مقاله ، مواردی از بیماران مبتلا به درد در ناحیه تحتانی کمر و عدم اطلاع از مراجعه به مرکز فیزیوتراپی بیمارستان خاتم الانبیاء با انتصاب یک متخصص و با استفاده از روشهای شبیه سازی و آزمایش آسان انتخاب شدند.

وی ادامه داد: بیماران گروه آزمایش هر هفته سه جلسه 60 دقیقه ای به مدت 8 هفته انجام دادند که طی آن گروه آزمایش در هیچ فعالیتی شرکت نکرده و تمرینات روتین را در هر روز ، “نویسنده مقاله گفت.

پس از پروتکل درمان ، کلیه افراد با استفاده از معاینه بررسی و پارامترهای مورد نیاز اندازه گیری شد.

در این تحقیق آمده است: “بیماران گروهها تمرینات انتخابی را روی بشکه با پیلاتس و زیر نظر مربی بشکه و پیلاتس انجام دادند.” برنامه تمرینی در هر یک از دوره ها شامل سه مؤلفه است: راحتی ، ورزش موثر و نرم کردن. در این تحقیق از پرسشنامه‌ها و مجموعه‌ای از 36 سؤال برای سنجش کیفیت زندگی فرد مبتلا به کمردرد استفاده شده است ، در حالی که این پرسشنامه برای سنجش کیفیت زندگی طراحی شده است.

طبق این مطالعه ، تمرینات ورزشی Pilates و Barrasel به طور قابل توجهی کیفیت زندگی زنان در هنگام کمردرد را بهبود بخشیده است ، در حالی که در گروه مورد مطالعه تفاوت معنی داری مشاهده نشده است.

این مطالعه نتیجه گیری کرد که ورزش ورزش بارزل و پیلاتس می توانند کیفیت زندگی زنان و کمردرد را بهبود بخشند.

این مقاله در شماره اول چاپ نهم مجله علوم پیراپزشکی و توانبخشی منتشر شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا