اجتماعی

بررسی تاثیر داروی فشارخون در درمان مبتلایان به کووید ۱۹

یک مطالعه جدید در انگلستان نشان می دهد که داروهای مورد استفاده میلیون ها انگلیسی برای درمان فشار خون بالا ، یک سوم خطر مرگ کروناویروس را کاهش می دهد.

به گزارش یومیر ، کارشناسان بریتانیایی دریافتند که بیماران کرون که این گروه از داروها را مصرف کرده اند ، نسبت به سایر بیمارانی که فوت می کنند یا از شرایط بیماری جدی رنج می برند ، 33 درصد کمتر است.

مهار کننده های آنزیم تبدیل کننده آنژیوتانسین (ACEs) و مسدود کننده های گیرنده آنژیوتانسین (ARBs) برای درمان فشار خون بالا تجویز می شوند.

با این حال ، متخصصان دریافته اند که افراد مبتلا به بیماری عروق کرونا ویروس که فشار خون بالایی ندارند و از مهار کننده های آنزیم تبدیل کننده آنژیوتانسین (ACEs) و مسدود کننده های گیرنده آنژیوتانسین (ARBs) استفاده کرده اند ، سود زیادی از این داروها ندارند و این مزیت است در واقع شامل بیماران می شود. سابقه فشار خون بالا دارد.

بنابراین ، تحقیقات بیشتری برای تعیین اینکه آیا داروهای فشار خون مانند رامیپریل و لوزارتان می توانند کروناویروس را در بیماران بدون فشار خون درمان کنند ، مورد نیاز است.

این شواهد اثبات می کند که فشار خون بالا یک عامل خطرناک خطرناک برای زندگی برای این بیماری است (کوید 19).

بیش از شش میلیون نفر در انگلیس مرتباً از این داروها برای درمان فشار خون بالا استفاده می کنند. این داروها همچنین به افرادی داده می شود که دچار حمله قلبی شده اند. حدود 100 میلیون نفر در ایالات متحده فشار خون بالا دارند.

در مطالعه حاضر ، نویسنده این مطالعه گفت: “هم اکنون می توان با اطمینان گفت كه این داروها با كنترل فشار خون و كاهش التهاب در بدن می توانند خطر مرگ كروناویروس را كاهش دهند.” مهارکننده های ACE و ARB همچنین ممکن است شدت coronavirus را در بیمارانی که از این دارو برای سایر مشکلات مانند دیابت یا نارسایی کلیه استفاده می کنند ، کاهش دهند.

نتایج تحقیقات نشان داد که این داروها گرچه برای بیمارانی که فشار خون بالایی ندارند مضر نیستند ، اما از نظر آماری فواید قابل توجهی نشان ندادند. این فواید همچنین برای افرادی که قبل از دریافت Covid-19 داروی فشار خون مصرف کرده اند ، بیشتر است.

به گفته دیلی میل ، متداول ترین داروهای فشار خون مورد استفاده در این مطالعه شامل رامیپریل ، لوزارتان ، لیزینوپریل و کاندارتاران است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا