اجتماعی

تاکید امیرعبداللهیان بر تسهیل حضور هرچه موثرتر زنان دیپلمات در جایگاه‌های مدیریتی

به مناسبت میلاد با سعادت حضرت فاطمه (س) و گرامیداشت روز زن، مراسم ویژه ای با حضور وزیر امور خارجه و با حضور سران، کارشناسان و کارکنان بانوی این وزارتخانه برگزار شد. وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران.

به گزارش یومیر، به نقل از وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، وزیر امور خارجه در این مراسم ضمن گرامیداشت میلاد باسعادت حضرت صدیقه کبری (س) نامگذاری این مراسم فرخنده را به نام روز زن در کشور ما ارزشمند و مایه افتخار است.

امیر عبداللهیان با برشمردن برخی از ویژگی های والای شخصیت حضرت فاطمه (س) و جایگاه ایشان در معرفی نقش والای زن در جامعه و خانواده، حرکت زن ایرانی در مسیر تعالیم دین را بر شمرد. بانوی دو جهان به عنوان یک حرکت مترقی و هم تراز با زنان ایران اسلامی.

در ادامه، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با تشریح دیدگاه دستگاه دیپلماسی کشور به زنان در وزارت امور خارجه، نقش دیپلمات های زن را در معرفی «ظرفیت، توانایی ها و جایگاه زنان ایرانی» بر شمرد. “. وی تاکید کرد: در عرصه بین‌الملل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و رویکرد وزارت امور خارجه بر حمایت و تسهیل حضور موثر و پررنگ‌تر دیپلمات‌های زن در مناصب عالی داخل و خارج از کشور تاکید کرد.تاکید امیرعبداللهیان بر تسهیل حضور موثر زنان دیپلمات در مناصب رهبری

در این مراسم محمد فتحعلی معاون اداری و مالی وزارت امور خارجه به تبیین آموزه های آسمانی زندگی پربرکت حضرت فاطمه (س) پرداخت و بر لزوم معرفی جایگاه زن مسلمان و بهره مندی سایر جوامع از آن تاکید کرد. این آموزه ها

معاونت اداری و مالی در وزارت امور خارجه در ادامه برنامه ریزی برخی تسهیلات اداری در وزارت امور خارجه برای حمایت از کارمندان زن وزارت امور خارجه انجام شد.

در ادامه این مراسم چند تن از بانوان وزارت امور خارجه به ارائه نظرات و پیشنهادات اداری خود پرداختند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا