اجتماعی

بیش از ۵۷۱ هزار تردد نوروزی در جاده‌های گلستان ثبت شد

یومیر/ گلستان رئیس اداره ترانزیت و حمل و نقل بین المللی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان از ثبت 571 هزار و 367 تردد از ابتدای طرح نوروزی 1401 در جاده های گلستان خبر داد.

عبدالحمید قورچقی در گفت وگو با یومیر، اظهار کرد: رانندگان و استفاده کنندگان از وسایل نقلیه برای حفظ جان خود و جلوگیری از تصادفات باید قوانین و الزامات رانندگی را رعایت کنند. رانندگی.

وی با بیان اینکه اطلاعات لازم در خصوص اسکن منفی 20 به شهروندان، کاربران خودرو و جامعه حمل و نقل استان گلستان ارسال شده است، افزود: خوشبختانه پویش منفی 20 مورد استقبال جامعه هدف قرار گرفته است و امیدوارم این جاده شاهد باشد. تصادفات رانندگی.” در محورهای مواصلاتی استان گلستان نباشیم.

رئیس اداره ترانزیت و حمل ونقل بین الملل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با بیان اینکه مسافران نوروزی از چهار جهت وارد استان گلستان می شوند، تصریح کرد: آمارهای موجود در سامانه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نشان می دهد که سایر مسیرها. فروردین 1401، 44 هزار و 382 خودرو وارد استان گلستان شدند.

قوچاقی با اشاره به آمار مجموع ترددهای ثبت شده در محورهای استان گلستان گفت: تردد شمار 571 هزار و 367 دستگاه خودرو در استان گلستان و همچنین حدود 4 هزار و 794 مسافر در تردد در محورهای استان گلستان ثبت شده است. از جاده استقبال کردند. .

وی با بیان اینکه تاکنون 836 نفر از حمل و نقل ریلی و 254 مسافر از حمل و نقل هوایی استفاده کرده اند، یادآور شد: پیش فروش بلیت اتوبوس در گلستان دوم فروردین 1401، 454 نفر بوده که بیشترین تردد نیز ثبت شده است. مربوط به محور گرگان – علی آبادکتول بوده که 38660 تردد توسط تردد شمارها و سامانه های ما ثبت شده است.

نماینده تام الاختیار اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ستاد خدمات سفر گلستان با بیان اینکه دوربین های مدار بسته و ثبت تخلفات در محورهای مختلف استان گلستان فعال است، گفت: در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان گلستان به روی آنها باز است. از تمامی مسافران نوروزی می خواهد که رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و سرعت مطمئنه را در دستور کار خود قرار دهند.
انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا