اقتصادی

ترافیک سنگین در جاده‌ها و یکطرفه شدن چالوس و هراز

اتوبان تهران – شمال، محورهای چالوس و هراز (شمال – جنوب) در اکثر محورهای ترافیکی (در مسیر رفت و برگشت) یک طرفه شده است.

به گزارش یومیر، بر اساس آخرین گزارش مرکز مدیریت راه های کشوری، تردد از محور کرج – چالوس (جنوب به شمال) فعلا ممنوع است و ترافیک سنگینی در این مسیر (شمال به جنوب) در محور کرج وجود دارد. مناطق انارک، پل زنگوله، نساء و گرماب. همچنین تردد از محور تهران – شمال (جنوب به شمال) و تردد از محور هراز (جنوب به شمال) ممنوع و تردد سنگین در محور هراز (شمال به جنوب) و محدوده لاریجان، بایجان، وانا، شاهاندشت، گزنک و آب اسک تاسیس می شود.

وضعیت ترافیکی سایر محورهای شمالی به گونه ای است که در محور فیروزکوه (شمال به جنوب) روستاهای پل سفید، دماوند و گلهک، بزرگراه رشت – قزوین، مناطق جنگلی سراوان، رودبار و شیرین سو و محور و بزرگراه پردیس، ترافیک سنگین است. – منطقه تهران جاجرود گزارش شده است.

بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی مرکز مدیریت راه ها در چشمه شور و حدفاصل بهشت ​​زهرا تا بزرگراه آزادگان، در محور تهران – فشم و بالعکس حدفاصل حاجی آباد و رودک، اردبیل، در سایر محورهای مواصلاتی نیز وضعیت به همین منوال است. -محور آستارا و بالعکس در محدوده گردنه حیران و محور گالیکش – جنگل گلستان مشاهده شده است.

البته شرایط جوی متفاوتی در محورهای مواصلاتی وجود دارد به طوری که محورهای شمالی مداخله جوی ندارند و در برخی از محورها در آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری خوزستان بارش باران گزارش شده است. و استان های گیلان یخ.

از سوی دیگر، بقیه محورهای مواصلاتی کشور باز است و تردد معمولاً از تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌زنی در شعب جاده‌ای سراسر کشور به استثنای محورهای مسدود و ممنوع انجام می‌شود. طی شبانه روز گذشته بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از 2 ترددشمار فعال در محورهای برون شهری نسبت به روز قبل یک دهم درصد افزایش نشان می دهد. همچنین سهم خودروهای سنگین 10.5 درصد است.

بر اساس این گزارش اوج تردد بین ساعت 18 تا 19 و حداقل تردد بین ساعت 16 تا 17 است و مردم می توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا