اقتصادی

ترافیک سنگین و یکطرفه شدن برخی محورهای شمالی

بر اساس آخرین گزارش وضعیت ترافیکی در محورهای مواصلاتی کشور ، جاده های استانهای شمالی منتهی به پایتخت در معرض ترافیک سنگین و نیمه سنگین قرار داشت و برخی از آنها یک طرفه شد.

به گزارش یومیر ، تردد وسایل نقلیه در محور چالوس در مسیر جنوب به شمال ، بر اساس آخرین گزارش منتشر شده از سوی مرکز مدیریت راه های کشور ، تاکنون ممنوع شده و تردد سنگین در مسیر شمال به جنوب در مناطق مرزن آباد و هزار چم در این محور فهمیدم. تردد خودروها در محور هراز از جنوب به شمال نیز تا اطلاع بعدی ممنوع است.

بر اساس این گزارش ، ترافیک سنگینی در جهت شمال به جنوب محور هراز ، بین پارک جنگلی آمل تا محل اتصال چالائو و مناطق علیمستان ، کهرود ، بیژن و گزنگ و در محور فیروزکوه در جهت شمال به جنوب در منطقه شیرگاه. سرخ کلا ، زیرآب و پل سفید ، شوراب ، سیدآباد و مسیر رفت و برگشت در منطقه دماوند برقرار شده است.

همچنین در بزرگراه رشت-قزوین بین پارک جنگلی سراوان به سمت امامزاده هاشم و منطقه رودبار ترافیک سنگین ، بزرگراه پردیس-تهران مناطق کمراد و جاجرود نیمه تردد زیاد ، آزادراه قزوین-کرج-تهران هشتگرد به کمالشهر ترافیک نیمه سنگین و مناطق کمالشهر ترافیک سنگین دارد در گلدشت ، گلشهر ، مهرشهر و فاصله بین آنلاین ویلا و پل کلاک گزارش شده و در محور فشم در تهران ، بین حاجی آباد و رودک ، ترافیک سنگینی گزارش شده است.

بر اساس آخرین گزارش های هواشناسی اما اعلام شده است که محور فیروزکوه-چالوس و محورهای استان اردبیل ، گیلان ، مازندران و گلستان دارای بارندگی و محور هراز ، بزرگراه تهران-شمال و قزوین- بزرگراه رشت مداخله جوی ندارد.

طبق آخرین اطلاعیه ها ، ممنوعیت تردد پلیس راهنمایی و رانندگی در محورهای مختلف به شرح زیر است:

الف) محور کندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه از kl ممنوع است. ساعت 13:00 جمعه (7 اکتبر) تا kl. 2 روز بعد از کرج و شروع بزرگراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد. 15 همان روز تا 16 بعدازظهر روز بعد از مرزن آباد به سمت کرج و بزرگراه تهران-شمال یک طرفه خواهد بود.

ب) محور هراز:

تردد انواع وسایل نقلیه از kl ممنوع است. ساعت 13:00 جمعه (7 اکتبر) تا kl. 2 روز بعد از تهران به آمل و با اطلاع پلیس راهنمایی و رانندگی در محل تردد انواع وسایل نقلیه از kl. 15.00 همان روز تا kl. 2 بعد از آب پرس ، یک طرفه به تهران می باشد.

توجه: در صورت افزایش حجم تردد و کمبود ظرفیت در سطح جاده ، برای تخلیه بار ترافیکی ، محدودیت های مقطعی از جنوب به شمال و بالعکس در محورهای چالوس و هراز اعمال می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا