حوادث

اعمال محدودیت ترافیکی در آزاده راه تهران – شمال در تعطیلات پیش‌رو

رئیس پلیس راه پایتخت از اعمال محدودیت ترافیکی در تعطیلات آخر هفته و روزهای تاسوعا و عاشورا در بزرگراه تهران شمال خبر داد.

به گزارش یومیر ، سرهنگ نورالله خادم در این رابطه اظهار داشت: براساس ابلاغیه پلیس راهور ناجا و با توجه به تعطیلات آخر هفته محدودیت ترافیکی در بزرگراه تهران شمال اعمال می شود و بر این اساس تعدادی از وسایل نقلیه از ساعت 1 بعد از ظهر وجود دارد. 12:00 ” در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 5 و 6 سپتامبر تا 02:00 در روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و بزرگراه تهران شمال ممنوع است. اگر مأمورین راهنمایی و رانندگی در محل گزارش دهند ، تردد انواع وسایل نقلیه نیز از kl یک طرفه خواهد بود. 15.00 چهارشنبه و پنجشنبه به kl. 02:00 در روزهای بعد از کرج ، چهارراه شهرستانی و آغاز بزرگراه تهران شمالی به سمت مرزن آباد.

وی ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15:00 تا 24:00 روز جمعه 7 شهریور از مرزن آباد به کرج و بزرگراه تهران شمال ممنوع است و در صورت گزارش پلیس راهنمایی و رانندگی در محل ، تردد انواع خودروها از 18 است: 00 تا 24:00 در همان روز از یک طرف از کرج (محل اتصال شهرستانی) و آغاز بزرگراه تهران شمال به مرزن آباد خواهد بود.

خادم همچنین درباره موج بازگشت از سفر گفت: در این ارتباط تردد انواع خودروها از ساعت 15:00 تا 24:00 روز شنبه 29 شهریور از کرج و آغاز بزرگراه تهران – شمال به مرزن آباد ممنوع است. کلیه وسایل نقلیه از ساعت 18:00 تا 24:00 در همان روز از مرزن آباد به کرج و بزرگراه تهران – شمال یک طرفه خواهند بود.

به گفته وی ، تردد با انواع وسایل نقلیه از 12 ظهر روزهای یکشنبه و دوشنبه 9 تا 10 شهریور در روزهای بعد از کرج و شروع بزرگراه تهران – شمال ممنوع است و در مورد پلیس راهنمایی و رانندگی در محل ، تردد انواع وسایل نقلیه از 15 روز یکشنبه و دوشنبه تا دو ساعت صبح در روزهای بعد از مرزن آباد به سمت کرج و بزرگراه تهران – شمال یک طرفه خواهد بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا