اجتماعی

بیانیه سازمان بهشت زهرا در مورد ویدیوی “دختران بابا آنتون”

سازمان بهشت ​​زهرا(س) توهین آشکار به مقدسات و ایمان جامعه اسلامی را که در نماهنگ تبلیغ دختران بابا آنتون به کار رفته را محکوم کرد.

به گزارش یومیر، به نقل از سازمان بهشت ​​حضرت زهرا(س)، سازمان بهشت ​​حضرت زهرا(س) در بیانیه ای توهین صریح به مقدسات و اعتقادات جامعه اسلامی در ویدئوی تبلیغ بابا را به شدت محکوم و اعلام کرد. دختران آنتون کردها با توجه به فیلمبرداری غیرمجاز این گروه در فضای سازمان بهشت ​​حضرت زهرا(س) و هتک حرمت به کار رفته در این ویدئو پیگیر این موضوع از مراجع قضایی خواهند بود.
متن این بیانیه به شرح زیر است:

“به نام خدا
و كسانى كه به خدا و رسولش ايمان آورده اند و آنها كه تقوا پيشه كرده اند و شهدا با آنها هستند، پروردگارشان اجر و پاداش آنهاست.
و كسانى كه به خدا و پيامبرانش و به حق راستگويان و آگاهان و براى آنان اجر شهيدان نزد خدا ايمان آوردند، پاداش اعمالشان و نور ايمانشان را خواهند يافت.
در روزهای اخیر انتشار کلیپی کوتاه از تبلیغ نمایشی که در بهشت ​​حضرت زهرا(س) به صورت غیر سنتی فیلمبرداری شده است، موجب آزردگی افکار عمومی و مردم مومن و شهیدپرور شده است.
آنچه در این ویدئو شاهد آن بودیم بی توجهی به مقدسات دینی و بی احترامی به امام راحل و شهدای آرام گرفته در بهشت ​​حضرت زهرا(س) بود که البته غیر قابل بخشش است.
بلافاصله پس از انتشار این ویدئو و با پیگیری های سازمان بهشت ​​حضرت زهرا (س) مشخص شد عوامل این نمایش مجوز رسمی فیلمبرداری در این مکان مقدس (ضبط در حضرت زهرا (س) را دریافت نکرده اند. ) ) سازمان بهشت ​​فقط با مجوز رسمی از مرکز ارتباط شهرداری امکان پذیر است). همچنین زمان ضبط مربوط به ساعات قبل از تشییع پیکرهای مومنان در این سازمان بود.
با توجه به گشتی بودن عوامل انتظامی سازمان که به صورت مستمر در قطعات در حال ساخت حضور ندارند، این تیم از نبود این عوامل برای تهیه ویدئو بهره برد.
همچنین ذکر این نکته ضروری است که از ابتدای تأسیس رهبری جدید سازمان بهشت ​​حضرت زهرا(س) با پوشاندن قبور خالی، حوادث و برخی از حواشی ناشی از آن از بین رفته است، اما در عرض چند روز پس از آن. ساختمانی برای پوشاندن قبرها، این تیم شما از فرصت استفاده کردید و یک ویدیو ساختید.
سازمان بهشت ​​حضرت زهرا(س) از آنان خواست ضمن محکومیت اولین ناهنجاری و پس از تماس های مکرر با گروه سازنده این قطعه، در خصوص این اقدام، ورود غیرقانونی به بهشت ​​حضرت زهرا(س) و عذرخواهی از مردم و عذرخواهی کنند. به خصوص اما پس از گذشت دو روز از اقدام نسنجیده این گروه و تاخیر در واکنش به اذهان عمومی و خانواده شهدا و در عین حال محکومیت این اقدام، اعتراض شدید خود را اعلام می کند.
نظارت بر گارد ارتش نیز بر عهده دارد و نمی توان از کوتاهی این نیروها چشم پوشی کرد.
اهانت آشکار به مقدسات و اعتقادات جامعه اسلامی در فضای مقدس بهشت ​​حضرت زهرا و در کنار ائمه شهدا و ایثارگران و اقدام غیرقانونی ضبط و پخش این کلیپ از این سازمان به شدت محکوم می شود.
سازمان بهشت ​​حضرت زهرا (س) ضمن محکومیت این تیزر عنوان می کند که بازیگران دختر بابا آنتون باید پاسخگوی احساسات جریحه دار مردم باشند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز متعهد به انجام این ضدفرهنگی و هنجارشکنی است. با دستورات آنها اقدام کنند. از کارنامه حرفه ای آنها خلاص شوید.
در نهایت با توجه به ضبط غیرقانونی این فیلم و تخلفات ظاهری و محتوایی آن، این سازمان پیگرد قانونی موضوع را از سوی مراجع ذیصلاح در دستور کار خود قرار داده است.»

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا