ورزشی

بهت کومان از توقف بارسلونا مقابل ایبار

مربی بارسلونا نمی داند چگونه آنها نتوانستند برابر ایبار پیروز شوند.

به گزارش یومیر و به نقل از آس ، بارسلونا در آخرین بازی خود در سال 2020 با نتیجه 1 بر 1 مقابل ایبار متوقف شد. رونالد کومان پس از بازی گفت: “ما در نیمه اول به پاس های بیشتری نیاز داشتیم تا بازیکن آزاد پیدا کنیم.” نمی دانم به دلیل ترس بود یا چیز دیگری ، اما ما فرصت ها را دوباره از دست دادیم. در نیمه دوم موقعیت های بیشتری ایجاد کردیم. تساوی نتیجه عادلانه ای نبود اما در این فصل بارها اتفاق افتاده است. ما کارها را به خوبی انجام دادیم. این تیم تا آخرین لحظه جنگید اما در نهایت سه امتیاز کسب نکردیم.

خطای آرایجو منجر به گلزنی ایبار شد. سرمربی بارسلونا گفت: “من او را سرزنش نمی کنم زیرا همه می توانند اشتباه کنند ، اما ما اشتباهات زیادی مرتکب شدیم که برای ما بسیار گران بود. این بار آنها فقط یکبار به سمت هدف ما شلیک کردند که به هدف تبدیل شد.

یکی از معدود خبرهای خوب برای بارسا ، عثمان دمبله بود که با یک گل همراه شد. هلندی گفت: “دمبله به دلیل سرعت بالای خود در خط میانی بازیکن بسیار مهمی است.” ما خوشحال هستیم.

کومان درباره بازیکنانش گفت: “من نمی گویم بازیکنان باتجربه ای نداریم.” تیم در دوره انتقالی است و بازیکنان جوان زیادی داریم. تجربه کافی در تیم وجود داشت. لیونل مسی تنها کسی نیست که تفاوت ایجاد می کند. سوالی که برای من باقی مانده این است که چگونه نتوانستیم پیروز شویم. ما یک ضربه پنالتی را از دست دادیم و یک گل دریافت کردیم.

فیلیپ کوتینیو در این مسابقه سه شنبه شب مصدوم شد. مربی بارسلونا درباره شرایط بازیکن برزیلی در تیمش گفت: او از ناحیه زانوی چپ مشکل داشت. برای تعیین میزان آسیب باید چندین آزمایش انجام شود.

هلندی بارسا که بدون مسی بازی بهتری داشت ، گفت: “نمی توانم بگویم چون لئو بازیکنی است که تفاوت ایجاد می کند.” درست است که گل زدن برای ما گران نبود و اشتباهات فردی زیادی داشتیم که منجر به از دست دادن امتیازات زیادی شد.

در دقیقه 28 ضربه ایستگاهی در موقعیت مناسبی قرار گرفت ، Antoine Griezmann سعی در یک تغییر توپ رو به انتهای محوطه جریمه داشت. کومان گفت: “گریزمان قبلاً یک ضربه پنالتی را از دست نداده بود و ضربه خود را به گل لیگ قهرمانان تبدیل کرده بود.

سرمربی بارسلونا درباره شانس خود برای از دست دادن عنوان قهرمانی لالیگا گفت: “شما باید واقع بین باشید.” درست است که هیچ چیز غیر ممکن در زندگی وجود ندارد ، اما فاصله امتیازات ما با اتلتیکو مادرید (رهبر) اکنون بسیار مهم است. ما در مورد تیمی صحبت می کنیم که فرصت بسیار کمی برای حریفان خود ارائه می دهد و از ثبات برخوردار است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا