عمومی

بنجامین باتن یا زلاتان ایرانی؟

آیا باید فقط نام ستاره های سوخته و استعدادهای هدر رفته را ذکر کنیم و جوانان را از گرفتار شدن در سرنوشت خود بترسانیم؟ علاوه بر همه این هشدارها ، اشاره به الگوهای مثبت قطعاً می تواند سازنده باشد و در این میان ، چه نمونه ای بهتر از جلال حسینی؟

به گزارش یومیر ، این روزنامه دنیای اقتصاد وی نوشت: “بزرگداشت ستارگان قدیمی در مستطیل سبز امری عادی در دنیای فوتبال است.” به عنوان مثال ، در حال حاضر در ایتالیا و سایر نقاط جهان ، مطالب بسیار پر زرق و برق در ستایش زلاتان ابراهیموویچ منتشر می شود و همه از گلزن 40 ساله سوئدی از میلان تعریف می کنند. آیا دلیل آن را می دانید؟

زیرا فوتبال یک ورزش بسیار سنگین است و به نیروی بدنی بسیار نیاز دارد. بنابراین وقتی سی بازیکن درون زمین با جوانان کوتاه نمی آیند و حتی از آنها پیشی نمی گیرند ، آنها در واقع کار بسیار مهمی انجام داده اند. علاوه بر این ، ستایش از این گروه در واقع قدردانی از یک سبک زندگی سالم است. بازیکنان فوتبال در اوج شهرت و ثروت خود ، بدیهی است که فرصت بیشتری برای لغزش دارند و بسیاری از آنها در دام این زرق و برق ها می افتند. اما وقتی بازیکنی 40 ساله شد و با مقاومت در برابر خواسته های نفسانی همچنان می تواند در بالاترین سطح به رقابت ادامه دهد ، شایسته ستایش است.

این داستان ما و جلال حسینی است. کاپیتان پرسپولیس که دوشنبه شب در 38 سال و 10 ماهه دروازه های شهرخودرو را باز کرد ، مسن ترین گلزن تاریخ پرسپولیس در لیگ برتر شد. گل جلال زمانی به ثمر رسید که پرسپولیس در سه هفته گذشته و در 41 دقیقه ابتدایی بازی نتوانست به گل برسد. شاید اگر نیمه اول بازی برابر شهر خودرو بدون گل به پایان می رسید ، پرسپولیس با استرس مضاعف در نیمه دوم گرفتار می شود ، اما کاپیتان به موقع قفل دروازه حریف را باز می کند و زمینه را برای یک پیروزی گلزن و الهام بخش فراهم می کند. در همین حال ، به دنبال جدایی شجاعانه خلیل زاده ، جلال حسینی به موقعیت قبلی خود به عنوان رهبر دفاع سفید بازگشت و در حال حاضر به ثبت چهار کلینیک در چهار هفته اول کمک کرده است. این آمار باعث شد حامد لک دروازه بان اول پرسپولیس در لیگ برتر باشد ، در چهار هفته اول گلی دریافت نکند. آیا همه اینها قابل تحسین نیست؟ آیا فقط باید نام ستاره های سوخته و استعدادهای هدر رفته را ذکر کنیم و جوانان را از گرفتار شدن در سرنوشت خود بترسانیم؟ علاوه بر همه هشدارها ، قطعاً اشاره به الگوهای مثبت می تواند سازنده باشد و در این میان ، چه نمونه ای بهتر از جلال حسینی؟

جلال حسینی عناوین زیادی را به دست آورده است. بنیامین دکمه ، راک ، سیم خاردار ، فرش کرمان و سوپرمن. مورد اخیر مربوط به مصاحبه با سرمربی الجزیره امارات پس از شکست پرسپولیس است. “آیا این بازیکنی است که از آن نام بردی ، سوپرمن؟” وی در پاسخ به پیروزی این تیم مقابل پرسپولیس در غیاب جلال حسینی گفت. با این وجود حسینی در دقیقه 90 بازی برگشت مقابل 100000 نفر برای پرسپولیس گل زد تا نشان دهد سوپرمن است! جلال همچنین 115 بازی برای تیم ملی انجام داد و در بیشتر موارد عملکرد موثری داشت. او حتی در مقدماتی 2018 یک بار به ازبکستان یک گل سه امتیازی زد که این برای تیم ما بسیار مهم بود. “اما کاپیتان که با هفت عنوان پرافتخارترین بازیکن تاریخ لیگ برتر محسوب می شود ، ظاهرا هنوز راضی نیست و به دنبال موفقیت بیشتر است.”

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا