اجتماعی

برنامه‌های ویژه‌ای جهت پیام‌رسانی، آموزش و تقدیر از حوزه سلامت برای نوروز ۱۴۰۰ تهیه شده‌است

برنامه های ویژه پیام رسانی ، آموزش و قدردانی در زمینه سلامت برای نوروز 1400 تدوین شده است.

معاون امور استانها و رادیو و تلویزیون ، با تشریح اقدامات اخیر معاون امور استانها و اعلام هماهنگی كامل مراكز رادیو و تلویزیون استانها با وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشكی علیه كرونا ، گزارش شده است كه مقابله با ویروس کرونا در سراسر کشور.

به گزارش یومیر ، علی دارابی در نشست ویدئو کنفرانس مشترک بین رهبران و برنامه ریزان شبکه های استانی و روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور با معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مبارزه با کرونا ، اظهار داشت که متخصصان بهداشت خط مقدم مبارزان امنیتی “ما گفت همه ما از تلاش های تاریخی شما و متخصصان بیمارستان و مراقبت های بهداشتی فردی سپاسگزاریم.”

وی افزود: خدا را شکر می کنیم که در مبارزه با و بیماری های قلبی ، پرچم ایران اسلامی در جهان بالا و مشهور است و عملکرد موفقی در این زمینه داشته ایم.
معاون امور استان های صدا و سیمای ایران که گفت طی یک سال گذشته شاهد یک رقابت بزرگ برای ترحم و همدلی و مراقبت از محرومان و درماندگان در سراسر کشور بودیم ، گفت: آنها بهمراه مسئولان و دستگاه های ذیربط ، حماسه ای ابدی
وی با بیان اینکه چنین حرکتی در جهان بی نظیر است ، خاطرنشان کرد: مردم ایران با افتخار از این آزمایش بیرون آمدند و امیدواریم با پشتیبانی کامل همه لایه ها و تلاش بیشتر شاهد شکست کامل تاج و بازگشت به زندگی عادی باشیم. مقامات مربوطه “
معاون امور استان ها و رادیو و تلویزیون گفت: 81 شبکه رادیویی و تلویزیونی در مراکز استان ها فعال هستند و برنامه های مختلفی را در قالب های مختلف پخش و پخش می کنند که بسیاری از آنها از شبکه های ملی نیز پخش می شوند و کیفیت بالای تولید آنها را نشان می دهد.
دارابی ، با بیان اینکه این ظرفیت بار بسیار خوبی برای مقابله با کرونا بوده است ، گفت: “همه این توانایی و پتانسیل برای مقابله با کرونا و در زمینه های مختلف پیام رسانی ، آموزش و قدردانی از فعالان بهداشت در حالی است که از برنامه های ویژه در همان دلایل نوروز 1400 پیش بینی شده است.
معاون امور استان های رسانه ملی از دکتر تشکر کرد. نمکی وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی و کلیه روسا و کارمندان این وزارتخانه و مراکز بهداشتی گفت: ما برای سلامت و کادر پزشکی کشور سلامتی و عزت می خواهیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا