اجتماعی

راه اندازی ۴ کانال برای آموزش سلامت در شبکه شاد

در جلسه مشترک شورای وزیران وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت ، معاونان وزیر آموزش و پرورش برنامه های این وزارتخانه را برای حفظ بهداشت در هنگام شیوع کرونا توضیح دادند.

به گزارش یومیر ، در جلسه مشترک شورای وزیران وزارت آموزش و پرورش و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی که با حضور محسن حاجی میرزایی و سعید نمکی در اتاق جلسات وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد ، اعضای شورای معاونین توضیح دادند . برنامه های آموزشی.

حمیدی: ما موفق شده ایم 4 کانال آموزش بهداشت را در شبکه شاد راه اندازی کنیم

مهرزاد حمیدی ، معاون تربیت بدنی و بهداشت وزیر بهداشت گفت: با همکاری مشترک و بین سازمانی دو نهاد می توانیم به یک رابطه برد-متعلق به یک کشور و یک ملت برسیم.

وی افزود: در دوره کرونا توانستیم دو دوره بهداشت را در لیست رشته های دانشجویان دانشگاه فرهنگیان قرار دهیم. ما همچنین دوره های آموزش مداوم را برای بهبود دانش فرهنگیان ارائه دادیم.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: با همکاری سازمان تحقیقاتی موفق شدیم کتابی در زمینه آموزش ، بهداشت و رفاه برای دانش آموزان در تمام زمینه های موضوعی پایه دوازدهم منتشر کنیم و کتاب های درسی دوره ابتدایی را برای آموزش بهداشت در این دوره بررسی کنیم. ما شدیم

حمیدی گفت: از نظر تولید محتوا در کانال شاد موفق شده ایم 4 کانال برای آموزش بهداشت ، ایمنی ، محیط زیست و چاقی در شبکه شاد راه اندازی کنیم. ما همچنین توانستیم bmi (13) میلیون دانشجو را در شاد ثبت نام کنیم.

وی گفت: در دوران کرونا با آموزش هایی که به والدین داده شد ، موفق شدیم با کمک خانواده ها در دو استان تهران و کرمان فلوراید تراپی انجام دهیم.

مالکی: برنامه های درسی موثر و مطلوب می تواند افراد سالم را تربیت کند

حسن ملکی ، رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی ، درباره تهیه آموزش بهداشت در کتاب های درسی گفت: برنامه های درسی موثر و مطلوبی می تواند افراد سالم را تربیت کند و برعکس ، هرچه دانش آموزان سالم تر باشند ، از استفاده و یادگیری بیشتری در درس برخوردار می شوند. بیشتر خواهد شد

وی ادامه داد: خداوند در طی چند ماه آینده راهنمای برنامه های تحول را مطابق آنچه در سند تحول درج شده است ، جایی كه برخی نكات مهم در مورد ارتقا بهداشت روانی ، عاطفی ، اجتماعی و جسمی در نظر گرفته شده ، ارائه خواهیم داد.

کمره ای: همه برنامه های مدرسه بر سلامت و آموزش بهداشت در جامعه تأکید دارند

علیرضا کمره ای معاون آموزش متوسطه گفت: تلاش شده است تا در همه دستورالعمل ها بر بهداشت و آموزش بهداشت تأکید شود. ما همچنین موفق شده ایم پیام ها و مطالب م contentثر مربوط به نکات آموزش بهداشت را در شبکه های اجتماعی بارگذاری و منتشر کنیم. کلیه آموزشها و جلسات تلویزیونی در شورای معاونین و کلیه برنامه های مدارس مجازی ، ادامه تحصیل و آموزش مستقیم بر همه بهداشت و آموزش بهداشت در جامعه تأکید داشت.

معاون آموزش عالی آموزش و پرورش گفت: در طی شیوع کرونا کرونابا ، همکاری 1300 کارگاه آموزشی موفق به تهیه و تولید ماسک و ضد عفونی کننده شد. اما کارگاه های این دانشجویان در حال حاضر به دلیل رعایت پروتکل ها تعطیل است. اما در زمان خود او سهم بسزایی در تولید ماسک و تولید مواد ضد عفونی کننده در جامعه داشته است.

کاظمی: با سیستم نماد می توان نقشه های سلامت روان استان ، منطقه و شهر را ترسیم کرد

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، کاظمی معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: سلامت روان دانش آموزان به دلیل عدم مقاومت و آمادگی ذهنی برای مواجهه با سلامت جسمی و بخشی از سلامت روان انسان گره خورده است. با مشکلاتی است که ما موفق شده ایم در این زمینه اقدامات موثری انجام دهیم.

کاظمی افزود: تمام زیرساخت های لازم بهداشت روان و پیشگیری از آنها در سیستم نماد برقرار است و با استفاده از این سیستم می توان انواع نقشه های سلامت روان و پروفایل کلیه نقشه های سلامت روان در استان ، منطقه و شهرستان را ترسیم کرد. بیش از 170 محتوا نیز در این زمینه تولید و بارگذاری شده است و اطلاعات دقیق معلمان ، دانش آموزان و والدین نیز طراحی و در سیستم قرار گرفته است. ما همچنین بسته ویژه خدمات مشاوره ای را در قالب سه پروژه با کمک دانش آموزان و با هدف آموزش همسالان خود دنبال می کنیم.

حکیم زاده: مراقبت از خود و آموزش بهداشت برای دانش آموزان دبستان و والدین آنها مهم است

حکیم زاده معاون دبستان گفت: در مدارس ابتدایی و متوسطه اول یکی از مهمترین موارد مراقبت از خود و آموزش بهداشت برای دانش آموزان و والدین است که این دوره ها در یک شبکه شاد و یا شخصاً برای دانش آموزان و والدین در دسترس است. آنها قرار داده شدند.

الهیار: ما 131 کلینیک فرهنگی در سراسر کشور داریم

الهیار ، معاون وزیر منابع و توسعه مدیریت ، گفت: “ما 131 کلینیک فرهنگیان در سراسر کشور داریم. این کلینیک ها با توجه به موقعیت و خدماتشان به سه گروه تقسیم می شوند و انتظار داریم بتوانیم به شما در مناطق مختلف کمک کنیم. ، که کلینیک فرهنگیان ندارند. ” مجوزهای لازم را بگیرید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا