اقتصادی

بررسی پرونده مرتبط با نهاده‌های دامی در کمیسیون اصل نود

سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از بررسی پرونده نهاده های دامی در جلسه امروز این کمیسیون خبر داد و گفت: مسئولان گمرک، سازمان بازرسی کل کشور، دیوان محاسبات و مرکز تحقیقات لندت از جمله جو. ، کنجاله سویا و گندم، سال گذشته نشان داد که باید حفظ شود.

به گزارش یومیر، علی خضریان ظهر امروز در جلسه کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با مهرداد بذرپاش رئیس دیوان محاسبات توضیح داد: بر لزوم افزایش ظرفیت نظارتی کمیسیون با دیوان محاسبات تاکید شد.

خضریان افزود: در ادامه این جلسه ضمن بررسی اقدامات احتیاطی کمیسیون اصل 90 و دیوان محاسبات در دوره یازدهم و اهمیت همکاری این دو، اقداماتی در جهت بهبود روند رسیدگی به شکایات و نظارت انجام شد. در کنار تخصیص بودجه به عنوان وظیفه ذاتی دیوان محاسبات می توان برای تسریع در امر هم افزایی در حوزه نظارت ایجاد کرد.

سخنگوی کمیسیون اصل 90 یازدهم اردیبهشت ماه به بررسی پرونده نهاده های دامی در پی جلسه امروز اشاره کرد و گفت: افزایش ذخایر استراتژیک کشور شامل جو، کنجاله سویا و گندم نسبت به سال گذشته است. سال، بیان کرد که باید حفظ شود.

وی یادآور شد: با توجه به واردات کالاهای فاسدشدنی مانند دارو یا تجهیزات پزشکی و یا برخی کالاهای اساسی، مقرر شد هماهنگی بیشتری بین دستگاه های ذیربط ایجاد شود، زیرا با توجه به گرانی برخی کالاها و نرخ ارز، آنها را حفظ کنیم. در گمرک باعث خسارت می شود. داشته است.

خضریان تصریح کرد: طبق جمع بندی مقرر شد مهلتی از سوی گمرک در خصوص اتصال آنلاین سامانه بازار به سامانه تجارت و گمرک تعیین و منتشر شود. همچنین قرار شد مرکز تحقیقات فولکتینگ مشکلات توزیع نهاده های دامی بین تولیدکنندگان را بررسی و به کمیسیون ارائه کند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا