اجتماعی

باز شدن گره کور نوسازی در “پیکان شهر”

عضو هیئت مدیره شورای شهر تهران اعلام کرد: گره کور نوسازی در شهر پیکانشهر سست می شود.

زهرا نژاد بهرام در مصاحبه با یومیر ، وی در مورد نوسازی اخیر شهر پیکانشهر گفت: بیش از 60 سال از ساخت این شهر می گذرد و 30 تا 60 متر واحد در آن ساخته شده است. وی گفت: 4000 نفر در این شهر زندگی می کنند در حالی که خانه های آنها در معرض خطر سقوط است. فهمیدم.

وی در ادامه گفت: به دلیل خراب شدن خانه ها در این شهر شاهد رویدادهای ویژه ای هستیم: “باور کردن شاید سخت باشد اما به دلیل فرسودگی امکانات این شهر ، شاهد انسداد و بالا رفتن فاضلاب هستیم. هر چند روز یا در بلوکهای از ، ساختمان چهار طبقه به دلیل فرسودگی مانند برج پیتزا کج شده است.

وی گفت: یک سازنده اکنون می خواهد این چند هکتار از شهر را نوسازی کند. وی گفت ، اما مزایای اقتصادی نیز باید در نظر گرفته شود. زیرا طبق برنامه تفصیلی برای شهر تهران ، شهر پیکان شهر باغ مشخص شده است و به همین دلیل باید قوانین مربوط به باغ ها رعایت می شد و مطمئناً نمی توانند برای نوسازی این 1500 خانواده خانوادگی در حالی که در آنجا بودند ، به قوانین باغ اعتماد کنند. در این منطقه درختان زیادی وجود دارد. هیچکدام وجود نداشت و با گذشت زمان درختان ناپدید شدند.

نژاد بهرام با بیان اینکه پس از بررسی تخصصی ، اعضای شورای شهر و از آنجایی که این شهر دارای درخت نبود ، به غیر باغی این شهر رأی دادند ، مشروط بر اینکه درختان موجود حفظ شود ، افزود: شهرداری تهران و شورای شهر آمادگی لازم برای شروع بهسازی را دارند این شهر توسعه دهنده و توسعه دهنده باید برنامه های خود را به شهرداری منطقه 22 و نهادهای ذیربط جهت بررسی ارائه دهند تا گره کور “نوسازی” را که ظاهراً توسط “شهرک پیکانشهر” اسیر شده است ، آشکار سازد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا