عمومی

این کی‌روشی نیست که ما می‌شناختیم

کی روش سه ماه مانده به شروع جام جهانی به یکباره جای اسکوچیچ را روی نیمکت تیم ملی گرفت. اتفاقی که قابل پیش بینی بود اما خیلی ها این انتقال را ناعادلانه برای سرمربی کروات می دانستند. مردی که ایران را از جهنم منامه و مرحله مقدماتی جام جهانی نجات داد و با او یکی از آسان ترین صعودها به جام جهانی را تجربه کردیم.

اسکوچیچ تا بازگشت دوباره رفته است. او برگشت و همه از نگرانی های خود در مورد بازگشت او به فوتبال ایران صحبت کردند. حق داشتند. تجربیات این چند سال نشان داد که چطور با همه برای تیم ملی می جنگند. حتی با خودت

کی روش در 8 سالی که سرمربی تیم ملی بود با مربیانی چون قلعه نویی، برانکو، مانوئل ژوزه و … درگیری داشت. او حتی در موضوع لباس تیم ملی با آل اسپورت و حتی جیووا درگیر شد و هیاهو به پا کرد.

اما بازگشت کی روش به ایران پس از 4 سال با اتفاقات عجیبی همراه بود. دیگر خبری از پیرمرد عبوس نبود و حتی با تک تک دشمنانش آشتی کرد.

چه کسانی مهدی رحمتی را به تمرین تیم ملی دعوت کردند و عکس های منتشر شده از آن تمرین نشان داد که چقدر دلتنگ یکدیگر هستند. کارلوس حتی با سیدجلال حسینی تماس گرفت و از او خواست به تیم ملی بیاید و به نوعی با اتفاقات قبل از جام جهانی 2018 از او دلجویی کرد.

عجیب ترین نکته این است که کی روش امروز در مصاحبه خود اعلام کرد که لباس تیم ملی را تایید می کند. لباسی که یک برند ایرانی تولید کرده و همه به یاد داریم که او چقدر تلاش کرد تا تیم ملی در جام جهانی روسیه برند آدیداس را به تن کند. کی بود که مارک ایرانی نمی پوشید و سر این لباس دعوا نمی کرد اما حالا…

3535

دکمه بازگشت به بالا