ورزشی

انصراف رضا بهرام از خواندن ترانه جام‌جهانی

در ادوار اخیر جام جهانی رسم بر این بوده که یکی از خوانندگان پس از صعود تیم ملی، آهنگی ویژه برای این مسابقات بخواند و به نظر می رسد برای جام جهانی 2022 قطر نیز این اتفاق بیفتد.

یکی از خبرنگاران قدیمی عرصه موسیقی مدعی شد رضا بهرام و بهنام بانی به صورت مشترک سرود رسمی تیم ملی فوتبال ایران را در جام جهانی قطر خواهند خواند. البته فدراسیون فوتبال هنوز شرایط خاصی ندارد و انتخابات این فدراسیون 17 شهریورماه برگزار می شود، اما اخباری در این باره از گوشه و کنار به گوش می رسد و به نظر می رسد این دو خواننده از سوی برخی فعالان هنری پیشنهاد شده اند. وزارت ورزش و ارشاد

این دو نفر یکی از محبوب ترین خوانندگان پاپ داخلی هستند و آهنگ ها و کنسرت های آنها همیشه با استقبال خوبی مواجه می شود. به همین دلیل با رضا بهرام که نامش برای خواندن ترانه رسمی تیم ملی در جام جهانی مطرح شده بود برای پیگیری ماجرا تماس گرفتیم.

بهرام درباره پیشنهاد خواندن این آهنگ برای تیم ملی گفت: چندی پیش با من تماس گرفتند و پیشنهاد این کار را دادند، واقعیت این است که با احترام نمی توانم این پیشنهاد را قبول کنم و به دوستانم اطلاع داده ام که می توانم. برای تیم ملی بخوان.”

این خواننده سرشناس کشور درباره دلایل رد این پیشنهاد نیز گفت: واقعیت این است که هیچ برنامه ریزی برای این کار انجام نشده و چیزی مشخص نیست. هیچ جزئیاتی منتشر نشده است و نمی دانیم چه کار کنیم.

من همیشه سعی کرده ام کاری را که انجام می دهم بر اساس اصول و با برنامه ریزی دقیق انجام دهم. من کشورم را دوست دارم و نسبت به ایران بسیار تعصب دارم. آواز خواندن برای تیم ملی کشورم در جام جهانی کار بسیار بزرگی است و انجام آن برای من باعث افتخار است. اما تهیه آهنگی با کیفیت و در خور نام ایران زمان بر است و نیاز به برنامه ریزی بسیار دقیقی دارد.

بهرام در ادامه گفت: من عاشق تیم ملی کشورم هستم و امیدوارم آهنگی تولید شود که نام ایران در آن باشد.

این خواننده محبوب این روزها درباره تیم ملی و پیش بینی خود از نتایج ایران در جام جهانی گفت: خیلی از بچه های تیم ملی دوستان خوب من هستند و همیشه مسابقات تیم ملی را با اشتیاق دنبال می کنم.

امیدوارم بهترین ها برای تیم ملی کشورم در جام جهانی رقم بخورد و نتایج درخشان دل مردم ایران را شاد کند. من به عنوان یک هوادار فوتبال و تیم ملی برای موفقیت کشورم در جام جهانی دعا خواهم کرد.»

57244

دکمه بازگشت به بالا