ورزشی

آمار منتخب انتخابی جام جهانی/ ایران بهترین خط حمله مشترک رقابت‌ها

کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) جام جهانی آسیا را اعلام کرد.

به گزارش یومیر ، مسابقات مقدماتی جام جهانی در آسیا پس از یک وقفه طولانی در آسیا ، این هفته با برگزاری مسابقات بیشتر در این قاره برگزار می شود تا مجدداً پیگیری شود. به همین دلیل کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) مسابقات مقدماتی جام جهانی در آسیا را اعلام کرد ، جایی که ایران بهترین خط حمله مشترک است.

90
چند روز از آخرین بازی مقدماتی آسیا می گذرد که قطر در دیداری 5 دسامبر میزبان بنگلادش بود و سرانجام شاگردان فلیکس سانچز شانس صعود خوبی داشتند.

63
بازی های باقی مانده در پایان این مرحله از مسابقات است که 3 بازی در روزهای آینده برگزار می شود و بقیه بازی در ماه ژوئن به پایان می رسد.

286
در دور دوم مقدماتی آسیا که از سپتامبر 2019 آغاز شد ، این تعداد گل به ثمر رسید.

۱۷
تعداد گل های ایران و کویت در دور دوم ، استرالیا و قطر با 16 گل زده در جایگاه بعدی قرار دارند.

16

قطر با 5 برد ، 1 تساوی و 16 امتیاز بیشترین امتیاز را در بین تیم های این رقابت ها دارد.

۱۴ – ۰
بیشترین اختلاف پیروزی ثبت شده در دور دوم تاکنون در دیدار ایران و کامبوج بود که کریم انصاری فرد چهار گل به ثمر رساند و سردار آزمون هت تریک کرد.

7
عمر السومه با هفت گل ، آقای. گل هدف فعلی این مرحله از مسابقات است.

75،044
این تعداد هوادار مسابقه گروه G بین مالزی و اندونزی را در ورزشگاه ملی بوکیت جلیل تماشا کردند که یک رکورد محسوب می شود.

۱۲

این تعداد تیم شامل 8 تیم اول گروه ها و 4 تیم برتر دیگر به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی صعود می کنند. اگر قطر یکی از آن تیم ها باشد که احتمالاً چنین است ، تیم برتر پنجم در دور دوم به مرحله بعدی صعود می کند.

10

کره جنوبی از سال 1986 در جام جهانی به طور منظم حضور دارد و می خواهد دهمین بازی خود را با مربیگری پائولو بنتو پرتغالی انجام دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا