ورزشی

انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال از بین سه گزینه/درانتظار تصمیم رئیس – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

محمود افشاروستوست وی در گفتگو با خبرنگار آنلاین در مورد روند انتخاب سرمربی تیم ملی والیبال اظهار داشت: طبق اخبار منتشر شده ظاهراً دو نفر از لیست پنج نفره انصراف داده اند که منتظر داور هستیم تا مذاکرات خود را با سه بازیکن باقی مانده ادامه دهد و به یک نتیجه می رسد. ” و بالاخره باید در کمیته فنی مطرح شود. طبق گزارش رسانه ها ، مذاکرات احتمالاً طی دو هفته آینده به مرحله نهایی می رسد.

عضو هیئت مدیره انجمن والیبال در پاسخ به این سوال که شما نیز اخبار را از طریق رسانه دنبال می کنید و در مرحله مذاکره نیستید ، گفت: در حال حاضر نیازی به مشورت با اعضای کمیته فنی نیست ، ما پنج مورد خود را ارائه می دهیم گزینه های انجمن ما داده ها را ارائه داده ایم و آنها پس از جمع بندی و مذاکره آنها را در جلسه کمیته فنی ارائه می دهند. ما از مذاکرات آگاهی نداریم و این به رئیس فدراسیون بستگی دارد.

وی در پاسخ به این سال که روند انتخاب سرمربی برای تیم ملی والیبال طولانی نبوده است ، گفت: با توجه به شرایط موجود و وجود ویروس کرونا ، اوضاع نامشخص است. در ایران و سایر نقاط جهان ، ویروس کرونا بسیاری از مسائل را تحت تأثیر قرار داد. ” و بسیاری از جلسات در جهان به تعویق افتاده است ، ما باید این شرایط را تحمل کنیم تا از آن عبور کنیم. امیدوارم مذاکرات بهترین شرایط را برای نتیجه گیری به سود والیبال ایران داشته باشد. این یک نکته بسیار مهم است ، چند هفته بعد خیلی مهم نیست.

افشاردوست درباره مسابقات لیگ برتر نیز گفت: “من از شنیدن خبر آلوده شدن بازیکنان به ویروس کرونا بسیار ناراحت شدم. باشگاه ها و انجمن باید نسبت به پروتکل های سلامتی ، نحوه تماس و کنترل باشگاه ها از بازیکنان حساسیت بیشتری نشان دهند.” همچنین باشگاه ها باید پس از آموزش بازیکنان را کنترل کنند تا خطر ابتلا به ویروس را کاهش دهند.

وی افزود: حدود 20 روز پیش در مصاحبه خود گفتم كه اگر ورزشگاه آزادی و 5 سالن بتوانند قرنطینه و ضد عفونی شوند تا مسابقات به صورت مركزی برگزار شود ، این بسیار عالی است و برگزاری مسابقات در تهران مشكلی ندارد ، ارومیه و حتی اردبیل. ” از هر نظر امکانات خوبی برای برگزاری مسابقات دارد ، ما نمی توانیم زیاد در مورد مشکلات فنی صحبت کنیم زیرا همه تیم ها نگران بیماری بازیکن خود هستند و این روی رقابت تأثیر گذاشته است.

افشاردوست گفت: عدم برگزاری مسابقات غیرممکن است ، تا پایان دور چیزی باقی نمانده است. فدراسیون ، سازمان لیگ و باشگاه ها باید با یکدیگر مشورت کنند ، مدیران باشگاه باید نگرانی های خود را به روشنی بیان کنند و مسئولان فدراسیون باید به آنها گوش فرا دهند تا در مورد مسائل بهداشتی تصمیم قاطع گرفته شود تا مسابقات از عفونت های جدید جلوگیری شود. بودن. اما باشگاه ها علاقه مند هستند و آنها هزینه می کنند. این انجمن همچنین مسابقات را برگزار می کند ، بنابراین چه بهتر که جلساتی را با یکدیگر برگزار کنید ، مشورت کنید و بهترین تصمیمات را بگیرید.

دبیرکل سابق فدراسیون والیبال درباره انگیزه بازیکنان جوان در مسابقات لیگ برتر گفت: نتایج برخی از مسابقات غیرقابل پیش بینی بود و این نشان می دهد بازیکنان جوان انگیزه زیادی در سال قبل از المپیک دارند و این را می توان تبریک دانست ، به شرط که مسابقات به پایان برسد و اجازه دهید این حالت مبارزه برای بازیکنان و تیم ها ادامه یابد.

افشاردوست در پاسخ به این واقعیت که حضور مربی تیم ملی می تواند بازیکنان جوان و با انگیزه را در اسرع وقت شناسایی کند و ببیند نظر شما چیست: “مطمئن باشید هر مربی انتخاب کرده است ، قطعاً از مربیان سابق تیم ملی اطلاعات کسب خواهد کرد. ” از طرف دیگر اطلاعات آماری را از تحلیلگران دریافت می کند و علاوه بر تماشای این دو نیم فصل و مرحله پلی آف ، می تواند موثر باشد. ما بازیکنان خوبی با پتانسیل داریم که تمام تلاش خود را برای رسیدن به پیراهن تیم ملی انجام می دهند. با این حال ، منابع مختلف اطلاعاتی وجود دارد که مربی تیم ملی از آنها استفاده خواهد کرد.

افشاردوست درباره وضعیت امیر غفور و سعید معروف که در حال حاضر بدون تیم هستند نیز گفت: متأسفانه بدشانسی های این دو بازیکن بود ، آنها بازیکنان خوبی هستند. لیگ چین پر است از بازیکنان خوب خارجی که می توانستند شرایط خوبی را برای افراد مشهور ایجاد کنند ، متأسفانه ویروس کرونا همه چیز را تحت تأثیر قرار داد ، غفور نیز یکی از بهترین بازیکنان در موقعیت خود است که نمی تواند یک تیم اروپایی را برای او آماده کند حتی به دلیل ویروس کرونا. دیدن. مطمئناً در نیم فصل دوم تیم های اروپایی در حال بازسازی تیم های خود هستند و این ممکن است شرایط خوبی را برای غفور ایجاد کند اما غفور و افراد مشهور بازیکنان حرفه ای هستند که تمرینات خود را ادامه می دهند. تنها نگرانی این است که آنها از شرایط مسابقه که می توان در نیم فصل دوم آنها را از بین برد دور هستند و به شرایط مسابقه برمی گردند.

در آخر یکی از اعضای هیئت مدیره فدراسیون والیبال گفت: امیدوارم ویروس کرونا هر چه زودتر از بین برود و مردم عزیزمان پروتکل های بهداشتی را رعایت کرده و مشکل را جدی بگیرند.

دکمه بازگشت به بالا