عمومی

تصمیم سازمان لیگ ظلم به دیگر تیم هاست/ جنگ نابرابری داریم – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، امیرحسین پیروانی درگذشت علی انصاریان بازیکن ارزشمند و چهره شناخته شده ورزش و هنر کشور جمعه این شب پس از انصراف تیمش در هفته چهاردهم لیگ برتر را تسلیت گفت. لیگ فوتبال و افزود: کشور ما را از شر این ویروس خلاص کنید.

وی با اشاره به اینکه بازیکنان ما با تمام وجود در زمین بودند ، گفت: “اگر از موقعیت هایی که در نیمه اول داشتیم بهتر استفاده می کردیم ، قوانین بازی تغییر می کرد.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با بیان اینکه امروز به دلیل مصدومیت هیچ یک از بازیکنان اصلی خود را نداریم ، افزود: در تیم ما 6 بازیکن 18 و 19 ساله داریم که برای بلوغ و کسب تجربه به زمان نیاز دارند و حریف در 20 دقیقه آخر بازی سعی کرد با پاس های طولانی ما را از خط میانی خارج کند.

پیروانی با اشاره به اینکه مشکلات مختلفی در فوتبال ایران وجود دارد ، اظهار داشت: اتحادیه فوتبال و سازمان لیگ تصمیم می گیرند که برخی از تیم ها از سه بازیکن خارجی استفاده کنند و تیم های دیگر نمی توانند از این موضوع استفاده کنند و این ظلم به دیگران است. تیم

وی در مورد داوری دیدار برابر فولاد خوزستان تأکید کرد: حضور یک داور باتجربه نمی توانست در این بازی حساس مشکلی ایجاد کند.

از هفته چهاردهم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور ، تیم های صنعت نفت آبادان و فولاد خوزستان امشب در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با تساوی به پایان رسید.

دکمه بازگشت به بالا