عمومی

انتخاب بهتر برای تیم ملی

“تیم ملی با تساوی مقابل کره جنوبی برتری خود را حفظ کرد ، اما فراموش نکنیم که در بازی خانگی مقابل کره دو امتیاز را از دست دادیم و اکنون باید به فکر حفظ برتری در بازی در کره جنوبی باشیم و آن مسابقه را در نظر بگیریم. حیاتی. ”

به گزارش یومیر ، این روزنامه ورزش ایران نوشت: “دراگان اسکوچیچ دوباره می تواند تعداد بازی های برنده خود را حساب کند و این تساوی خانگی را با آنها پشت سر بگذارد و در مورد آمار بدون شکست صحبت کند یا تصور کند که برخی افراد پست سرمربیگری تیم ملی ایران را از او بگیرند. ، اما این کلمات کار کنفرانس های خبری می آید و می رود ، و س questionsالات مهمتری در زمین وجود دارد که وظیفه یک مربی را روشن می کند. کار کردن انتخاب بهتری از شمارش است. شوخیچ شبیه یک فرد ثروتمند شده است که هر بار پول خود را حساب می کند به

با این کنایه ، باید در مورد تیم ملی نوشت که خط میانی با معجزه می تواند فاصله غیرمنطقی از خط دفاعی داشته باشد و رابطه آن با خط حمله تنظیم نشده و نه تنها دور بلکه مستقل است.

در کمال تعجب ، سعید عزت اللهی ، هافبک دفاعی این تیم ، باید هم در دفاع و هم در حمله عمل می کرد و اگرچه او بهترین بازیکن زمین بود ، اما تعریف وظایف دو طرفه برای او این سوال را مطرح کرد که چرا هافبک دیگر کنار او. آیا او نباید بازیکن تیم ملی باشد؟ وظایف سعید تعریف نشده بود ، اما او چاره ای نداشت جز این که – به تنهایی – باری را که وظیفه دو نفر است بر دوش بکشد.

دفاع تیم ملی عملکرد درستی ندارد. ترکیب محمدحسین کنعانی زادگان و شجاع خلیل زاده بهترین انتخاب برای تیم ملی نیست و سرمایه گذاری اسکوچیچ در ساختن مرکز دفاعی با این دو نفر بیننده را بیش از پیش تردید می کند. بار دیگر خلیل زاده مجبور شد پشت مهاجم حریف و بار دیگر کنعانی ها بدود.

تیم ملی در کناره های خط دفاع هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است. اگرچه صادق محرمی حامی اصلی جناح راست است اما هنوز به بازیکن برتر تیم ملی تبدیل نشده است و در جناح چپ خط دفاعی اسکوچیچ هر بار تصمیمات جدیدی می گیرد.

تغییر موقعیت وحید امیری جایگزین مکرر تیم ملی شده است و مدتی بعد حریفان ما می توانند در اواسط مسابقه به ما یادآوری کنند که تغییر موقعیت وحید امیری با تغییر خط هافبک و تغییر چپ را فراموش نمی کنید. دفاع

تعویض دراگان اسکوچیچ تعجب آور بود. به خصوص دو تعویض دیر در دقیقه 90 که باید قبلاً انجام می شد و شانس پیروزی ایران را افزایش می داد. تعویض سردار آزمون نباید تصمیمی ممنوع در تیم ملی باشد ، حتی در روزی که او پاس می دهد یا گل می زند. تعویض در خط حمله می تواند تغییراتی در بازی تیم ملی ایجاد کند و خط حمله را از قفلی که به پای مهاجمان بسته شده بود آزاد کند. با این حال ، به نظر نمی رسد اسکوچیچ باور داشته باشد که کریم انصاری ، فرد و مهدی قائدی نیز می توانند داستان یک بازی را تغییر دهند.

در بازی سردار آزمون بدون تعریف و تمجید از او ، باید به گستاخی ای که ممکن است برای او ناخودآگاه بوجود آمده است ، نگاه کرد. جانشین او می تواند تیم را به مسیر دیگری ببرد ، به عنوان مثال در بازی با کره می تواند پیروزی را به ارمغان بیاورد.

تیم ملی برتری خود را حفظ کرد ، اما فراموش نکنیم که در بازی خانگی مقابل کره دو امتیاز را از دست دادیم و حالا باید به فکر حفظ برتری در بازی در کره جنوبی باشیم و آن بازی را سرنوشت ساز بدانیم. »

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا