ورزشی

می‌خواهیم نساجی روز به روز بهتر شود/ چیدن ترکیب برایم سخت است

به گزارش شفاف ، ساکت الهامی ، سرمربی تیم نساجی مازندران در مورد تساوی تیمش مقابل تیم سپاهان در دیدار تدارکاتی گفت: امروز (چهارشنبه) جلسه ای با آقای شاهرخ بیانی داشتیم و وی به تیم فنی اضافه شد. به نظر من بازی با سپاهان بازی دوستانه ای نداشت و یک بازی با فشار بالا بود. این بازی به دو تیم کمک می کند تا نقاط قوت و ضعف خود را بیابند. سپاهان تیم خوب و پرورش دهنده ای بود. ما همچنین شخصیت خود را پیدا می کنیم و همچنین امیدواریم بتوانیم انتظارات هواداران را در لیگ برآورده کنیم.

وی در مورد اهداف تیمش در لیگ برتر گفت: “هدف ما این است که بتوانیم در مسابقات پیشرو خود موفق عمل کنیم.” ما می خواهیم هر روز بهتر از دیروز باشیم و تمام تمرکز ما این است که عملکرد خوبی مقابل تیم فجر داشته باشیم.

الهامی افزود: دقیقاً یک ماه پیش بود. وقتی با سپاهان بازی می کردیم این تیم شرایط خوبی نداشت و ما در بالای فشار بودیم. من به بازیکنان هشدار می دهم که کار سختی در پیش داریم. اگر ما در آن مبارزه بودیم ، مشکلاتی داشتیم. در این بازی شرایط متفاوت بود و دو تیم با هم درگیر بودند. ما آزمون و خطای خود را آزمایش کردیم و امیدوارم بتوانیم ارزش خود را در لیگ ثابت کنیم. ما به ترکیب اصلی رسیدیم و همه بازیکنان در شرایط خوبی هستند. انتخاب بازیکن برای من بسیار دشوار است زیرا همه بازیکنان شرایط بازی را دارند و امیدوارم به لیگ پویا و برنامه ریزی شده برسیم.

سرمربی شرکت نساجی در مورد وضعیت ورزشگاه شهید وطنی و وضعیت VAR خاطرنشان کرد: مطمئن باشید VAR در لیگ حضور نخواهد داشت. ما نباید خودمان را گول بزنیم. وقتی این سیستم در بازی ایران مقابل کره وجود نداشت ، این سیستم در لیگ نیز وجود نخواهد داشت. در مورد ورزشگاه شهید وطنی باید بگویم که آنقدر در این مورد صحبت شده است که حرف دیگری برای گفتن نیست. آنها به حرف های ما گوش ندادند. امیدوارم ورزشگاه ساری تا نیمه فصل پاسخ ما باشد. من می خواهم در ورزشگاه شهید وطنی بازی کنم زیرا آن ورزشگاه خانه ما است و هیچ جا شما خانه یک نفر نمی شوید.

دکمه بازگشت به بالا