اجتماعی

افزایش جرایم نقدی راه حل کاهش شکار غیر مجاز نیست

حیوانات شکار به طور کلی خوب و بد هستند و قوانینی تصویب می شود که قانون مجازات شود ، و شکار غیرقانونی شکارچیان و مجازات ها ، مانند زیست شناس و تصور می شود که افزایش می یابد جریمه ها پاسخی برای کاهش شکارچیان نیستند.

سید مهدی نبیان در مصاحبه با یومیر اظهار داشت: فکر کردن به روز به عنوان نقض کامل تعقیب غیرقانونی بیهوده خواهد بود ، اما می توان با حل برخی از راه حل ها این مشکل را محدود کرد. این قاعده صدق نمی کند ، زیرا نه تنها خطر مرگ را برای محیط زیست و شکار افزایش می دهد ، بلکه باعث افزایش فروش و فروش لاشه مرده در بازار نیز می شود. سیاه و امکان ایجاد نوعی نرخ بهره را فراهم می کند.

این مقام ارشد گفت: “همانطور که افزایش میزان جرم و جنایت می تواند باعث کاهش تخلفات راهنمایی و رانندگی شود و در عین حال تجاوز بیشتری از مجرمان ایجاد کند.” همین امر برای افزایش جریمه ها پیش می رود. وی ادامه داد: به عنوان مثال ، اگر جریمه شکار یک گوسفند 10 میلیون دلار باشد ، شكارچی معمولاً به پلیس تحویل داده می شود و دادگاه جریمه می شود ، اما جریمه شكار غیرقانونی به حداكثر می رسد. 100 میلیون تن ، پیش بینی انتخاب اشتباه توسط شکارچیان اغلب در هنگام شکار ، به دلیل دویدن ، فشار خون بالا و مشکل در تنفس می پرید.

وی خاطرنشان کرد: در صورت تعقیب و گریز غیرمجاز و محیط زیست دو مشکل وجود دارد. وی گفت: “وقتی یک شکارچی با برخورد به محیطی که به شدت مجروح می شود مواجه می شود ، شکارچی فکر می کند که میزان جریمه یکسان است.” از هزینه کل زندگی خود شکایت می کند. بنابراین به دلیل شرایط ناگوار او ، احتمال خطاهای متعدد و امکان شلیک در محیط ، تنها قرار است وی را به تصرف خود درآورد و محیط نیز همین کار را انجام می دهد یکی در دفاع از خود ، که علاوه بر افزایش احتمال مرگ ، عواقب بسیاری نیز برای هر دو پیدا خواهد کرد.

“مشکل دیگری که ممکن است در این زمینه بوجود بیاید افزایش احتمال فساد است زیرا شکار اغلب با محیط زیست همراه است و ممکن است مورد غفلت واقع شود شخصی که او را با ارائه پول کمتری از جریمه اخراج کرده است. “

این زیست شناس می گوید دلیل دیگر افزایش مجازات ها برای تخلفات ، افزایش در بازار سیاه است. وی گفت: “بعضی از شکارچیان برای شکار خود به بیرون می روند و می توانند برای یک حیوان ماهی شکار کنند ، اما یک شکارچی نیز وجود دارد که کارش شکار است.” این شکار و خرید گوشت است و این گروه نسبت به گروه اول مشکلات بیشتری را برای حیوانات ایجاد می کنند.

وی در ادامه اظهار داشت: میزان جریمه نقض تخلفات برای ارزش بازار سیاه بسیار مهم است ، بنابراین تا حد زیادی ارزش بازار سیاه دنبال می شود. ، یعنی در کل مجازاتهای بالاتر باعث جلوگیری از وقوع جرم یا جلوگیری از آن نمی شوند. ” شکار جنایی کمکی نمی کند.

اعمال غیرقانونی

از نبیان سؤال شد كه چه عواملی می تواند به جای افزایش مجازات های صید حیوانات ، به كاهش این عمل كمك كند. بنابراین ، طعمه گذار تبدیل به شخص غیرمجاز شده است ، و نیاز به دستگیری وی و جریمه خرید مجوز دارد. کسانی که به طور عادی کنترل ، محافظت و جستجو می کنند از بین می روند.

با ذکر این نکته که شکار بخش بزرگی از کارهایی است که توسط حفاظت از حیوانات وحشی انجام می شود ، پیگیری قانون موضوعی پذیرفته شده در علم زیست محیطی و زیست شناسی حفاظت است که در سراسر جهان مورد بحث قرار می گیرد و ثابت شده که در جهان غیرمعمول است. زانو کاملاً ممنوع است. در حقیقت ، شکارچیان در سراسر جهان توسط محیط زیست و حیوانات وحشی شکار و به رسمیت شناخته می شوند و کارشناسان تصمیم گرفته اند که چه تعداد از حیوانات وحشی را می توان شکار کرد و در کجا قرار دارد.

وی ادامه داد: شکار قانونی یکی از جنبه های ایجاد همه سازمان های محیط زیست در جهان است و یکی از فعالیت های این سازمان شکار و ماهیگیری است و فعالیت خوبی از طرف جامعه محیط زیست در این منطقه طی چهار سال گذشته. ” در صورت تأمین بودجه قانونی و با کمک بخش خصوصی ، مناطقی که تحت حمایت سازمان حفاظت از محیط زیست نیستند ممکن است به مناطق حفاظت شده عمومی تبدیل شوند.

نقیبیان گفت: “توسعه شکارگاه ها و ایجاد یک شکارگاه در کشور می تواند راهی محکم برای حل مشکل شکار و صید غیرقانونی باشد.” . “بیشتر شکارچیان علاقه مند به طبیعت هستند و هنوز هم به راهنمایی نیاز دارند.” آنها شناسنامه دارند و اسلحه های بدون مجوز آنها مجوز دریافت می کنند. ما می توانیم همه شکارچیان را در مناطق مختلف جمع آوری و آموزش دهیم. همانطور که در بیشتر کشورها ، تلقیح مصنوعی قبلاً برقرار شده است ، اما غیرقانونی بودن مراحل نصب نه تنها مشکل نصب را از بین می برد بلکه پیامدهای منفی زیادی نیز به همراه خواهد داشت.

این ارشد گفت: “وقتی پول بیشتری برای گوشه اضافه می کنیم ، بازار سیاه را تقویت خواهیم کرد.” ما کمبود شاخه هایی نداریم که کارشان شکار و فروش گوشت است. این گروه از شکارچیان هر روز شکار می کنند و از گروه اول خطرناک تر هستند. گروهی که جمعیت حیات وحش را کاهش می دهد و به دلیل فروش حیوانات شکار گوزن ، در مقایسه با مقدار جریمه آن ، ارزش خود را تخمین می زند. در نتیجه ، تصویب ساپو برای حیوانات باعث افزایش قیمت لاشه در بازار سیاه می شود.

وی ادامه داد: توسعه زمین های شکارچی یا شکارچی می تواند در طی سه سال جمعیت گونه ها را افزایش دهد ، بنابراین با افزایش جمعیت گونه ها و تهیه و فروش آنها. مجوزهای آنها برای فروش به خانواده ها و بیگانگان نه تنها هزینه های فیزیکی آنها را در بازار سیاه کاهش می دهد. ” با حضور بیگانگان در بخش خصوصی ، جوامع محلی به تدریج از زیستگاههای طبیعی خود محافظت می شوند و برای آنها شغل ایجاد می کنند.

نبیان افزود: با فروش مجوزهای ورزشی می توانیم بیشتر از لحاظ زیست محیطی سرمایه گذاری کنیم همچنین در زمینه ارتقاء گردشگری نیز فعالیت های جدیدی از جمله خرید محصولات کشاورزی ، صنایع دستی ، ساخت اجاره و مسکن انجام می شود. ساخت منزل و غیره و حتی گوشه های غیرقانونی نمایندگان املاک و مستغلات. ” این مشاغل ایجاد می شود و در حال تحول اقتصادی و اقتصادی در جامعه است که می تواند بسیاری از مناطق کشور را تغییر دهد.

این زیست شناس می گوید: “ما با جامعه ای از ارگانیسم های مهندسی ژنتیک که به وب دسترسی دارند ، سر و کار داریم.” در حالی که دفتر حفاظت از محیط زیست مجوز شکار 100 قوچ ، لامپ و گوزن صادر کرده است ، یک دهم شکار بالقوه برای پرورش دهندگان یک سال در سطح کشور نبوده است ، ما شاهد مقاومت برخی سارقان محیط زیست هستیم ، اکنون بیش از یک قرن گذشته از بزرگترین حیوانات وحشی کشور ، این نیز تهدیدی برای یوزپلنگ های پلنگ و گوزنهای سیبری است ، اما می بینید این بازیگران هیچ فرصتی برای دریافت آن ندارند و مشخص می شود که آنها با احساساتی که در این زمینه به دنبال آن هستند ، در تماس هستند و یا اینکه باید به دنبال کارزارهایی برای ممنوعیت ماهیگیری صدف باشند. ماهی ، یکی از قدیمی ترین ریشه ها و مهره داران در جهان است و هیچ چیز شبیه آن در جهان نیست.

تنظیمات ویژه؛ یک فلش و دو امید

این زیست شناس در نظریه دیگر مزایای توسعه حیات وحش گفت: خارجی ها اغلب قایق ها و پوست هایی را ترجیح می دهند که با صدمات روبرو نشوند. وی ادامه داد: بیایید به دو بازی حمله کنیم ، به طوری که شکارچی باید از سوراخ و پوست مورد نظر خود خارج شود و شکارچی ایرانی گوشت مورد نیاز خود را دریافت می کند و در نتیجه یکی از آنها را شکار می کند. آن را انجام می دهد اما هر دو نیست.

وی ادامه داد: شکارچیان در بیرون از منزل ، در حالی که با اسلحه و ابزار شکار می کنند ، معمولاً به اندازه خود شکار ندارند و آنها وقت زیادی برای پیدا کردن مرغ ها برای گفتن دیگران دارند. خود را شکار کنند ، بنابراین آنها ممکن است شکار شوند. ” چه کسی برای انجام این کار شکار می کند. از این طریق می تواند ضمن مدیریت منافع مشترک ، به طبیعت کمک کند ، زیرا ساختن امکانات تخصصی در مناطق غیرانتفاعی جزء مناطق حفاظت شده و بخشی از بخش نیست. آژانس حفاظت از محیط زیست مطمئناً جمعیت گونه ها و انقراض آنها را افزایش می دهد. این پادشاهی حیوانات است.

در پایان ، نبیان نتیجه می گیرد: “به طور کلی ، راه حل قانونی کردن گوشه های توسعه تجارت خصوصی ، مشارکت بیشتر جوامع محلی ، سرمایه گذاری در ساخت و ساز و ایجاد مشاغل خصوصی و ادامه بانکهایی که از این فرآیند حمایت می کنند ، دسترسی اهدا کنندگان به خارج از گوشه ها و فروش شماره ها را تسهیل می کند. ” مجوزهای شکار مشخص و قانونی است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا