عمومی

افتتاح بزرگترین طرح آبرسانی غرب کشور

با توجه به پایگاه اطلاع رسانی یومیر

سعید محمد در برنامه سودآوری امشب برای یومیر گفت: با اتمام پروژه گرمسیری ، آب کشاورزی برای 110 هزار هکتار اراضی بی ثمر در دسترس است که این امر برای 50 هزار نفر اشتغال پایدار ایجاد می کند.

فرمانده قرارگاه های ساخت و ساز خاتم الانبیاء با اشاره به اهمیت ساماندهی استان های مرزی در موضوع آب و زمین ، اظهار داشت: در سال 93 ، 8 میلیارد دلار توسط مدیر ارشد به این موضوع اختصاص یافت که این شروع خوبی برای پروژه های آب بود. در غرب و 12 استان مرزی. ” .

سعید محمد اظهار داشت: با اجرای طرح های آب و زمین در سه منطقه در 12 استان مرزی و غربی کشور ، آب 350 هزار هکتار زمین کشاورزی تأمین می شود و 140 هزار شغل مستقیم دائمی برای کشور ایجاد می شود.

وی با اشاره به اینکه کشور ما در معرض تحریم نیست ، وی در مورد ظرفیت معدنی کشور و اجرای پروژه پارس گلف آنلاین گفت:

محمد اظهار داشت: امیدواریم با اتمام این طرح افرادی که به دلیل خشکسالی مجبور به مهاجرت شده اند برگردند و در عین حال از هدر رفتن منابع آبی جلوگیری می شود.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء همچنین به دشواری اجرای پروژه ها اشاره کرد و افزود: 17 سد و 75 کیلومتر کانال و 150 کیلومتر تونل در این پروژه حفر شده است و یکی از دلایل تاخیر در این پروژه ساخت تونل ها بود.

وی با اشاره به اینکه حدود 8000 نفر در طول اجرای این پروژه گرمسیری در این پروژه مشغول به کار بوده اند ، وی در مورد استفاده از جوانان گفت: و به حزب الله اعتماد کنید زیرا حزب الله جوان مناسب نیست و به هر حال کار درستی انجام می دهد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء با اشاره به اینکه بیشتر نیروگاه اردوگاه صرف اقتصاد مقاومتی می شود ، افزود:

محمد اظهار داشت: کار این اردو به صورت مأموریت است نه سود محور و فقط سعی در حل مشکلات کشور دارد.

دکمه بازگشت به بالا