عمومی

۲۵۸ پروژه در ایلام افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین قاسم سلیمانی دشتکی وی پنجشنبه شب در مراسم اختتامیه جشنواره مطبوعات فصلی در استان اظهار داشت: طی هفت سال گذشته و در دولت احتیاط و امید در استان ، برنامه ها و پروژه های 170 تریلیون تومانی تعریف شده است که از این تعداد 100 تریلیون تومان اجرایی شده و 70 هزار میلیارد تومان دیگر نیز در دست اجرا است.

وی با اشاره به برنامه های دهه مبارک فجر گفت: در این دهه 258 طرح و پروژه افتتاح و بازنگری می شود.

سلیمانی دشتکی وی افزود: برای این میزان طرح و پروژه 461 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است که از طریق کنفرانس ویدئویی به صورت متمرکز افتتاح و بازنگری می شود.

وی افزود: از این میزان 223 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 380 میلیارد تومان و 35 پروژه اقتصادی با اعتباری بالغ بر 8 میلیارد تومان به دلیل بحث تاج از طریق ویدئو کنفرانس آشکار می شود.

نخبه سالاری به نفع کشور و استان نیست

استاندار ایلام افزود: البته این غیر از تونل آزادی بود که کار اجرایی آن آغاز شده و 300 میلیارد تومان در این پروژه سرمایه گذاری شده است.

وی با اشاره به وضعیت کرونا در استان ، افزود: “رعایت کامل دستورالعمل ها و پروتکل های بهداشتی ، از جمله پوشیدن ماسک ، در جلسات شرکت نکنید ، شرکت نکنید تشریفات ازدحام در مهمانی ها و عزاداری ها ، بدون مسافرت ، بدون اجتماعات خانوادگی و کاباره ها و … در دستور کار مردم و مسئولان قرار گیرد.

وی گفت: اجرای دقیق طرح غربالگری به نام طرح شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی نیز در استان ضروری است.

سلیمانی دشتکی وی در ادامه از بیکاری در استان اجتناب کرد و گفت: علی رغم اینکه براساس گزارش مرکز آمار ایران ، استان ایلام در سه ماهه پاییز امسال بهترین نتایج را از نظر کاهش بیکاری در استان ها داشته است ، اما برخی ادعا می کنند که بیکاری را در این استان از بین می برند.

وی در ادامه با بیان اینکه نخبه پروری به نفع کشور و استان نیست گفت: هیچکس ادعای حل همه مشکلات را ندارد اما در این شرایط سخت تمام تلاش خود را صرف حل مشکلات و س people’sالات مردم کرده ایم. .

دکمه بازگشت به بالا